Lynxxx
8 bit is de shit!
Euh, volgens mij zijn we allemaal zo'n beetje wannabe's hier toch? Ik heb er volstrekt geen moeite mee om dat toe te geven. De reden dat ik dit forum lees is om dingen te leren en andere mensen waar mogelijk op weg te helpen. Als ik echt serieus en professioneel bezig zou zijn met muziek dan had ik toch helemaal geen tijd voor dit soort oeverloze discussies op internet fora ? :-)
walk the walk vs talk the talk enzo denk ik dan.
Voor de rest ga ik niet eens meer een poging wagen om mijn frustratie over de kinderachtige manier waarop mensen hier met "cliche sounds" omgaan uit te leggen. Trance & nexus vst's, JMJ en altijd dezelfde oude analoge bakken, 303,808,909.. het is allemaal 1 pot nat. Het enige dat telt is hoe je die tools toepast of hoe je je binnen een bepaald kader beweegt.
Mozart gebruikte zijn hele leven dezelfde sounds en daar zeikt nooit iemand over :-) "Oh wat een mongool, WEER een viool en een clarinet!"
walk the walk vs talk the talk enzo denk ik dan.
Voor de rest ga ik niet eens meer een poging wagen om mijn frustratie over de kinderachtige manier waarop mensen hier met "cliche sounds" omgaan uit te leggen. Trance & nexus vst's, JMJ en altijd dezelfde oude analoge bakken, 303,808,909.. het is allemaal 1 pot nat. Het enige dat telt is hoe je die tools toepast of hoe je je binnen een bepaald kader beweegt.
Mozart gebruikte zijn hele leven dezelfde sounds en daar zeikt nooit iemand over :-) "Oh wat een mongool, WEER een viool en een clarinet!"

dan maar? 

)