• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Technics WSA1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Der_Mantie

Vintage lit
Een izgs verkerende Technics WSA1 te koop.

Een hele mooie Acoustic Modelling synth met een hele eigen sound, te gek geimplementeerd. prachtige scape/pad machine !!!!
Iets voor de kenners zeg maar al is deze makkelijk te programeren.

Gaat weg omdat er overlapping is met ander app. en tja keuzes maken, als ik de ruimte had bleef deze in de colectie..

1_wsa2.jpg

Eigen foto's volgen nog.

400 euro (ben ook geintereseerd in ruil met andere synths analoog / virtueel.

info link

Een izgs verkerende Technics WSA1 te koop.

Een hele mooie Acoustic Modelling synth met een hele eigen sound, te gek geimplementeerd. prachtige scape/pad machine !!!!
Iets voor de kenners zeg maar al is deze makkelijk te programeren.

Gaat weg omdat er overlapping is met ander app. en tja keuzes maken, als ik de ruimte had bleef deze in de colectie..

1_wsa2.jpg

Eigen foto's volgen nog.

400 euro (ben ook geintereseerd in ruil met andere synths analoog / virtueel.

info link

Vraagprijs wellicht te hoog, blijft staan en bieden mag (knakenpoetsers worden genegeerd ;) ) ruilen ben ik dus nog zeer in geintereseerd :D

Hij ziet er erg goed uit zal morgen, of anders mail me, foto's plaatsen.

voor info, mail gerust...

word niet verzonden btw wel staat de :koffie: + :baco: (een frishje dus)klaar...

en wellicht nog een karig Holands koekje erbij :D
Hollandsche_koekjesmix_216x120.jpg

mmm... zit er zo mee te spelen na dat ik er een tijdje niet naar om heb gekeken en been gek om hem weg te doen.. wat een dikke synth.

heet enige is wat ik nu nog wil is omruilen met eeen rack versie 1:1
ik een rack dus meer ruimte.. en jij als extra een lekker toetsenbord. prima deal lijkt me zo.

kleinde kans maar ja...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back