Hey,
Ik kwam onlangs eens in een muziekwinkel (hoerah!) en ik ben daar meteen wat dingen gaan bespelen bij de piano's en keyboards enzo (sober weinig echte synths) en ik had ze eignlijk nog niet allemaal bekeken toen we terug moesten vertrekken wegens sluitingstijd. Nu ben ik niet zeker, maar in de hoek stond precies een klavier met accordeontoppen ipv een pianoklavier...(in een flits zien staan)
Kent iemand dit toestel? of een merk/type....
Mijn zus speelt accordeon en ze klonk wel geïnteresseerd, als de prijs voor stervelingen is...
Anders zou het wel cool zijn
(maar ook lastig spelen omdat je pols dan in een compleet andere hoek moet staan dan bij een accordeon...)
Ciao
Ik kwam onlangs eens in een muziekwinkel (hoerah!) en ik ben daar meteen wat dingen gaan bespelen bij de piano's en keyboards enzo (sober weinig echte synths) en ik had ze eignlijk nog niet allemaal bekeken toen we terug moesten vertrekken wegens sluitingstijd. Nu ben ik niet zeker, maar in de hoek stond precies een klavier met accordeontoppen ipv een pianoklavier...(in een flits zien staan)
Kent iemand dit toestel? of een merk/type....
Mijn zus speelt accordeon en ze klonk wel geïnteresseerd, als de prijs voor stervelingen is...
Anders zou het wel cool zijn
Ciao
en moet je dan je hele portefeuille afgeven of nemen ze nog een stuk van je bil erbij?
.
eeuuhmm Smit in Maastricht. Kom je op de synth-afdeling met vele toffe analoge bakken. Elke keer bij informeren naar de prijs krijg je te horen dat ze daar alleen ter reparatie staan (al twee jaar lang ???). 

).