• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

polymoog keyboard ruilen tegen mono evolver key

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ik sta op het punt een nieuwe mono evolver key te kopen, maar misschien heeft iemand interesse in een ruil........

de polymoog keyboard (richtprijs 750) is in perfecte staat en ziet er ook zeer mooi uit. hij komt met een aantal reserve divider chips. je weet maar nooit.
de synth is recent nagekeken en de voeding is opgeknapt en de leds zijn vervangen.
naast de vox humana heeft de polymoog kb nog een aantal echt sfeervolle presets uit de 70s zoals vibe clav funk strings e-piano piano etc etc. het is geen flauwe praat: deze synth klinkt echt geweldig.

ik ben dus (snel) op zoek naar een mek; lukt het niet al te vlot, dan koop ik er een in de usa, maar dichter bij huis is me liever.

voor een mek in superstaat, compleet met alles, wil ik ook nog wel iets bijbetalen......)

Attachments

• fpm1.jpg
    fpm1.jpg
    598,4 KB · Bekeken: 166
  • fpm3.jpg
    fpm3.jpg
    619,9 KB · Bekeken: 134
  • fpm2.jpg
    fpm2.jpg
    641,8 KB · Bekeken: 143
voor alle duidelijkheid, als je de polymoog wil kopen, kan dat natuurlijk ook.

kick - polymoog te koop/ruil

in perfecte staat, is gewoon te groot voor hier - prachtige vintage sound

:slotje::slotje::slotje:

deze kan wel dicht, er zijn intussen 3 serieus geïnteresseerden en als dat niks oplevert, ben ik zelf de vierde!

dank u!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back