Post hier een foto van jezelf II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Foto

Re: Foto

Origineel geplaatst door phochos
Hé,

Ik heb eigenlijk meer gelijkenissen met Cristoph Franke (ex-Tangerine Dream). Bekijk maar eens een foto van hem als jullie er eentje kunnen vinden.:halleluja

Ik lijk nergens op.

Veel mensen vergelijken me met Tom Green en Ali G als ik een goatie heb. Vandaar dat ik dr geen heb ;).

Toen ik nog een bril had zei iemand op het station tegen mij "heeeeey kijk, Brainpower!!!"

Ik heb daar een zwaar trauma van opgelopen!

...ik draag nu lensjes

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Bwahaa, die zijn gaaf!!! Lijkt wel alsof iemand van die Boysband keihard wordt geno... ermm... Nou, Phochos voert iets met die gast uit :duivels:

Denk het nie denk ik.

het was koud toen....en had net een belasting formulier binnen

Attachments

• stukje.jpg
    stukje.jpg
    8,5 KB · Bekeken: 79
iemand zei "doe eens gek"

Attachments

• vakantie028kl.jpg
    vakantie028kl.jpg
    15,6 KB · Bekeken: 79
yeah!

yeah!

Wat zijn we toch weer geweldig koewl geweest vandaag.

Ik stond vandaag bij feedback de karma, triton en de motif uit te proberen (nog steeds niet kunnen kiezen) en bitcrusher en ken waren het 100% met mij eens dat het beter voor de volksgezondheid zou zijn als sommige mensen GEEN foto's van zichzelf zouden posten.

SMILE........Your're on Candid Cameraaaaaaaa...........*D

Attachments

• fonzerelli.jpg
    fonzerelli.jpg
    21,1 KB · Bekeken: 83
Origineel geplaatst door FuzzyStone
SMILE........Your're on Candid Cameraaaaaaaa...........*D

hey, jij bent ook cameraman !

veldwerk of multicamera ?

Nee toch ?

Nee toch ?

Origineel geplaatst door bazziman
Ik stond vandaag bij feedback de karma, triton en de motif uit te proberen (nog steeds niet kunnen kiezen) en bitcrusher en ken waren het 100% met mij eens dat het beter voor de volksgezondheid zou zijn als sommige mensen GEEN foto's van zichzelf zouden posten.

100% volkomen gelijk. Net zoals sommigen liever geen foto's posten, zijn er die ook die beter geen tracks zouden posten...lol

En wie is die grapjas naast je?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back