Post hier een foto van jezelf II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik vond nog een klein krantenartikel op het net met een foto waar ik op sta:) Het gaat over een werkproject waar we mee bezig zijn. Ik begeleid deze buitenploeg een paar dagen in de week wat ontzettend chill is 8)
Weten jullie ook wat voor werk ik doe:D

De Ketellapper

Origineel geplaatst door sander
Welke van de 7 ben je dan?

Die met dat petje. (toch?)

Okay... Okay...

Ik ben niet eerlijk geweest.. Die gozer op 'mijn' foto.. dat was ik niet...

Dit ben ik :

cj_22519.jpg

Origineel geplaatst door bambamstudio
Mod mededeling in deze thread: 2654

alleen foto's van jezelf posten aub, anders gaan dit soort thread snel de verkeerde kant uit......

Je gaat toch niet vertellen dat jij dat zelf bent op de foto die gepost hebt bambam :D :D :D

Origineel geplaatst door bambamstudio
Mod mededeling in deze thread: 2654

alleen foto's van jezelf posten aub, anders gaan dit soort thread snel de verkeerde kant uit......

En jij hebt zelluf magnum gepost!!!!

:p

...okay ik ben weer braaf...

Altijd mad op foto's

Altijd mad op foto's

Helemaal links Ikke (lecZ ) Dan een vriend van me in het midden Tom Harding helemaal rechts nog een vriend JRS welbekend van dit forum Ik kan nooit normaal op een foto staan , ik heb een tik dat ik nooit in de kamera kijk ,mwoeha !

LecZTomHardingJRS.jpg

God man, als ik weer is helemaal stuk zit dan kijk ik gewoon nog is effe in deze thread en mijn dag is weer helemaal top!
:D

Arv

:D

Attachments

• dope.jpg
    dope.jpg
    70,7 KB · Bekeken: 93
Stoere taal daar achter in die schaduw :confused:

Ja ik wel na iets te harde lage frequenties. Dat kietelt wel :D

daar heb je een punt..of als je ergens staat in een zaal met een dikke p.a..en zo'n zatte gast is met 80 db in je oor een verhaal aan het vertellen..+consumptie

dat kietelt ook:(

sorry offtopic

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back