Infosphere - Vicious cycle -=[Techno]=-

Trage downloos ,maar 32 kB/s, 14.4MB duurt wel eventjes.
Het beukt :dj: , jammer dat het op 1 toon blijft dat synth geluid, misschien een aantal veranderingen erin brengen, en nog subbass erin die in er mooi in valt. (dus later erbij mixen)
:peukie:

Vind het behoorlijk goed. Wat bovenstaande poster zegt is misschien wel waar, dat je beter eens iets verandert. Maar anderzijds ben ik er niet heel zeker voor. Het beukt behoorlijk, maar lijkt mij niet echt te laten verlangen naar meer verandering.

Het is helemaal mijn genre, mss nog net wat te beukerig.

Gagarin

Ja eigenlijk toch misschien nog een veranderingetje, naar 3/4 van het liedje toe, een ander geluidje ofzo???

Hee menschen, bedankt voor de replies!, ik kan er helemaal mee inkomen dat het op wat punten toch mischien wat eentonig is, ik zal eens wat bijpassende geluiden gaan uitproberen.
Het idee van de sub-bass had ik eerst ook al, alleen maakte het de mix een beetje "Vies", dus had ik de decay van de kick maar verder open gezet, mischien kan ik er een sub-bass aan toevoegen met wat sidechainen?.

Het was de bedoeling dat het zou beuken, maar ook weer niet TE hard :P, vind dit soort techno wel lekker om op feesten.

Nogmaals bedankt!

Het nummer heeft hier ondertussen (tijdens de forumcrash) al enkele malen opgestaan en ik kan het nog altijd horen. Is me enkel opgevallen dat het behoorlijk stevig is.

Gagarin

Thanx, het was ook wel de bedoeling dat het een lekker stevig nummer werd, ben nu bezig met iets waar de kick een klein beetje verder naar de achtergrond gewerkt word...maar niet teveel hehe.

Wat een lange crash was dat trouwens zeg, ben blij dat het weer overn is :biertje:

Zijn er mischien nog meer mensen die wat feedback kunnen geven?

Alvast bedankt!

Back