Hierbij 2 prachtapparaten uit mijn verzameling te koop. Ik doe ze weg omdat ik ze niet genoeg gebruik, en ik het geld goed kan gebruiken omdat ik graag een MPC aan wil gaan schaffen.
Sherman Filterbank 2 - Het bekende scheurmonster uit België! Dit is het desktopmodel, maar zoals je op de foto kunt zien is het ook mogelijk ze met een paar beugels in een rack te hangen. Deze beugels krijg je erbij. Voorzien van de originele handleiding en de originele adapter.
Vraagprijs: €450,-
Meer info op de site van Sherman Productions
Clavia Nord Modular G2 Engine - Superuitgebreide 'Virtueel Modulaire' synth met eindeloze mogelijkheden. Met de PC editor bouw je je eigen modulaire synthesizer en/of effectenbak. Ook te gebruiken op externe signalen! Deze G2 Engine draait op een betaversie van het nieuwe 1.41 OS dat compatible is met Windows Vista en Intel Macs. Uiteraard kan deze ook terug naar de 'officiele' 1.40 versie als je dit graag wilt.
Vraagprijs: €650,-
Meer info op de site van Clavia
Beide apparaten zijn uiteraard in goede staat. Vanwege de geplande aanschaf van nieuwe apparatuur ben ik niet geinteresseerd in ruildeals. De genoemde prijzen zijn vraagprijzen, dus doe gerust een goed bod.
Eventuele verzendkosten zijn voor jouw rekening, deze bedragen 8 euro per apparaat (verzekerde verzending).