Acces Virus Indigo

betterthanyou75

Wil meer met knopkes doen
Hallo, Prachtig forum zeg.
Veel info en geschiedenis.
Ik ga hier nog vaak rondkijken, dat is zeker en misschien ook wat vraagjes stellen :P

Ik ben van mijzelf drummer, maar sinds kort ook begonnen met toetsen.
Heb vroeger eens een blauwe maandag keyboard gespeeld, maar vond het drumstel toen leuker.

Nu wilde ik mijn instrumentarium gaan uitbreiden, en had een leuke deal (tenminste vond ik) gedaan met een acces virus indigo.

Nu blijkt alleen dat, nadat een vriend van mij een update heeft uitgevoerd van het OS, dat het keyboard niet goed meer functioneerd. Sommige toetsen reageren niet, anderen blijven hangen. Dat deed ie dus eerst zeker weten niet.
Hij heeft toen een downgrade gedaan, maar dat maakte niets meer uit.
Na 5 keer geprobeerd te hebben, zijn we maar gestopt, dus,
mijn vraag, is dit nu een serieus probleem of makkelijk op te lossen?
Tweede ding, de ledjes van het beeldscherm zijn kapot. Het scherm werkt, want ik kan het lezen als ik er een lamp op schijn, maar hoe vervang ik die ledjes?

Groetjes Mark

Al een stapje verder.

Al een stapje verder.

Hallo alweer,
Ben toch wel een stapje verder nu. Las ergens anders op t net, dat dat keyboard probleem een update probleem was.
Ben terug gegaan naar een oudere versie van het OS, en ja hoor, nu werkt hij weer perfect.
Zit ik dus alleen nog met dat display, maar daar zag ik hier en daar al wat posts over.
Ik heb hem nu open liggen, maar uhm, da beeldscherm wil nie los.
Alle vier de schroefjes losgehaald, maar ik denk niet dat t de bedoeling is om er flink op te gaan duwen.
Ben wel handig met de soldeerbout, dus ik denk wel dat dat moet gaan lukken toch?
Gewoon 2 nieuwe ledjes halen bij conrad of zo.
Maar hoe krijg ik da dingske goed los?

Alvast bedankt.
Mark

Back