Oberheim Xpander - ik word gek !!!

Wat een gek er voor geeft toch?

Da's de ekkenemie he. Dat mensen met teveel geld het uitgeven aan wat zij graag willen hebben. En de paupers hebben gewoon pech.

Voor dat geld kocht ik toch wel iets wat beter klinkt. Of 16 Matrix-1000's ;)

:D

ridicuul man hihi, voor dat geld heb je wel vetter zooi, m5N bv

of 3 x p08 daisy chainen, wow 24 voice analoge stemmen :D

Ik heb het ook gezien. Tja dat heb je ook weer met bieden. Als hij denkt zowieso de hoogste bieder te willen zijn door zijn maximale bedrag op te schroeven boven de 4000 euro en een ander doet hetzelfde heeft ie een probleem. :)
Misschien is het wel een rijke Tjech. Hij heeft al aardig wat gekocht aan zijn rijtje te zien en niets verkocht. Hij kocht wel weer een MKS80 met programmer voor een schappelijke prijs.

dus Leo,je had meer kunne vragen voor je xpander,of ttz je hebt em nog zeker?

:doei:
ik had voor zo veel dingen meer kunnen vragen, maar daar had ik nooit zin in.
lekker boeiend.

maar dit is wel een echte uitzondering, dat er in 1 veiling 2 van die malloten opduiken, met geld, maar zonder geduld.
als het mijn xpander was geweest, had ik nu al op weg gegaan naar amsterdam om die paul smith jas te kopen, die ik pas heb laten hangen, omdat mijn gezond verstand weer 's opspeelde.

Paul Smith, nice! vooral de binnenkant vaak :).

en daar gaat het uit eindelijk toch om, de binnenkant

jajoh.
rose (of roze?) voering, mooie zakjes. echt een mooie kashmier (of cashmere) jas, met dubbele klepjes op de zakken, omslag bij de manchetten ipv knopen. strak getailleerd. maarja 1400 euro.
voortdurend dilemma: koop je hem dan heb je cashmere, maar ook geen cash meer.

prachtsynth, met een geweldig geluid, zeker. ik heb altijd een beetje over de oberheims heen gekeken, maar de toppers van oberheim combineren de pure kracht van bv moog met een zeer fijnzinnige synthese, je kan er alle kanten mee op. maar...... ik vond m wat te bewerkelijk ;)

EN wat te denken van dit aanbod. E-bay USA..

DUS ik haal het logo eraf en het type plaatje en VOILA !!!!

Oh JA shipping is gemakshalve 500 dollar, hij brengt hem natuurlijk persoonlijk als het lukt.. met een feestelijk flesje zure wijn er gratis bij.

http://cgi.ebay.com/elka-synthex-pr...ryZ38071QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

this is the ELKA SYNTHEX PROTOTYPE. NO ELKA LOGO,NO SERIAL NUMBER. this was the first elka synthex ever made by MARRIO MAGGI for a very famous italian composer maestro GIANNI MAZZA. this synthex is 100% original prototype and was bought from gianni mazza. i had an elka synthex before for 10 years,this one sounds amazing. it has different voice boards and the filters on it are very powerful. on a production models the filters are much thinner. this one does not have computer interface or midi because it was a prototype. i will put more pictures on my site www.synthorama.com if you have any questions please email me. I WILL SHIP WORLDWIDE. the synth comes with its original flight case. i will accept bank wire transfer for this item. also will take offers with ems synths plus cash. email for shipping costs. the shipping cost on the auction is not accurate

Attachments

• ELKA.jpg
    ELKA.jpg
    19 KB · Bekeken: 90
Back