crumar performer schematics

ok, even spijkers met koppen slaan, wie heeft er tijd en zin om een wikipedia pagina te maken.
het moet ergens over gaan , anders mag het niet.
dus ik denk dat synth diy een goeie basis is voor een wiki pagina, waar dan vervolgens de links , of een link naar een andere linkpage ( die kan evt.op mijn server, alleen .htm) gemaakt wordt.
en dan moet er ergens dus wat ruimte zijn om de hot stuff ( de manuals waarvan de fabrikanten niet blij zijn met openbaring, zoals akai en roland) geparkeerd kunnen worden, ergens bij microsoft dus.
groeten,
jeroen

Na een halve dag is het al onder gebracht onder het topic synthesizer bij WIKIpedia.

helemaal perfect, dat noem ik nog eens handelen.:okdan::okdan::okdan::okdan:
mooie insteek op deze pagina.
weet iemand een openbare site voor de linkpage?
het liefst vrij toegankelijk voor eenieder die een link wil toevoegen.
groeten,
jeroen

Als ik het dus goed begrijp komt er op wikipedia een link te staan naar een site waar de links staan die naar de eigenlijke documentatie wijst. Er is dus nog een site nodig voor de links te plaatsen. En een site voor de documentatie. Documentatie zou dus bij SkyDrive kunnen. Is er dus alleen nog een site nodig voor de links.

Toch? :yamaha:

yep, dat is het idee.
dit om problemen met eventuele rechtmatige eigenaren van de documentatie te omzeilen.
en de extra linkpage is ervoor zodat niet alle links in wikipedia terechtkomen, daar zullen ze nie blij mee zijn....
vandaar dat de openbare www. ruime hiervoor prima geschkt is, er kan niemand direct op worden aangesproken.
groeten,
jeroen

De eerste spijker is raak.... Op de kop... :L

http://nl.wikipedia.org/wiki/Synthesizer_Reparatie

In de loop van de tijd zal ik de beschrijving wel uitgebreider maken.

Goed dat je initiatief genomen hebt, Kaftoeter, maar ik dacht dat het de bedoeling was om dit via de Wiki van dit forum te doen.
Dat lijkt me toch handiger. :)

weet iemand een openbare site voor de linkpage?
het liefst vrij toegankelijk voor eenieder die een link wil toevoegen.
groeten,
jeroen

Het wiki-gedeelte van dit forum lijkt me daar ook geschikt voor. :)

Laatst gewijzigd:
Ach ja....

Verder kijken dan mijn neus lang is is nooit mijn sterkste kant geweest. :erm:

Hebben ze op wikipedia iig een stukje over reparatie bij de synth pagina. :P

EDIT: eigenlijk nooit geweten dat synthwiki van hier was. Dacht altijd dat dat nog een derde pagina was (ik heb een hele korte neus).

yep, dat is het idee.
dit om problemen met eventuele rechtmatige eigenaren van de documentatie te omzeilen.
en de extra linkpage is ervoor zodat niet alle links in wikipedia terechtkomen, daar zullen ze nie blij mee zijn....
vandaar dat de openbare www. ruime hiervoor prima geschkt is, er kan niemand direct op worden aangesproken.
groeten,
jeroen
Het vermelden van courtesy links kan een deel van de bezwaren wegnemen.

Bijvoorbeeld:

Crumar Performer Service Manual.pdf
www.synthforum.nl

Moog_MemoryMoog_ServiceManual.pdf
www.soundprogramming.net

Roland SH-101_OM.pdf
ftp://ftp.roland.co.uk/productsupport/Manuals/

De koppeling onder de handleiding is dus een courtesy link, een bronverwijzing.

Ik stel voor om de owners manuals en de service manuals bij elkaar te zetten.
:biertje:

En zo is je Crumar weer gerepareerd en kom je erachter dat deze bak een geluid herbergt wat ongelooflijk veel jeugdsentiment oproept..... zwijm...zwijm... :yamaha:

je kunt zeggen van crumar wat je wilt, maar ze hebben wel ballen !

Back