feedback gevraagd! any!

Zit heel goed inelkaar en lekker mellow!
Zulkse feedback heb je nix aan natuurlijk!
Is gewoon af, niet meer veranderen!
Dat stereo gedoe is ook lekker zeg!
Intro mischien iets te lang!?
Volgende keer beter zeg ik dan altijd maar!
Ik wil meer!

Supertrack!

Een klein puntje: de intro van je bassdrum is niet in-sync, viel me voor één maat op, daarna gaat de track lekker.

Vind persoonlijk de opbouw zeer goed, je verlangt steeds naar uitbreiding...

ik sluit me aan bij de vorige reacties. Heel lekker sfeertje, en dan mag het van mij best lang uitgesponnen worden. 't doet me ook heel erg aan van die oude Underworld tracks denken. Die bouwen ook altijd zo langzaam op maar blijven toch interessant.
Zeker een van de betere tracks die ik hier de afgelopen tijd voorbij heb zien komen.

Voor zover ik het kan beoordelen op laptop...

Fijn. Intro vind ik erg mooi. Je zou twee versies kunnen maken. Beatloos (interlude) en één met Beat. Maar dat zeg ik omdat ik afhaakte bij de beats. Heb nog geen koffie gehad :D

Maaruh, is het ook leuk om je even voor te stellen? ;)

Leuke track die fijn inelkaar zit. Goed gedaan.
Wat me opvalt is dat het geluid met die resonantiepiek zeer aanwezig is. Zelfs in die mate dat het de aandacht van de andere arrangementen afleidt. Ik heb het wel slechts op mijn Pc boxjes beluisterd.

nou, dat zijn mooie feedbacks! doet me goed :-)

het is geheel in reason gemaakt (redelijk veel tijd gestoken in het meer 3D krijgen van de van origine wat 2D-achtige geluid van reason, oftewel veel reverb en veel scream 4 distortion waardoor de klankkleur zich wat meer opent). de stereobeelden komen van de RV-7000 advanced reverb van reason (bijvoorbeeld via het multitap-algoritme).

dat het een beetje doet denken aan vroege underworld is zeer vlijend, want ik ben grote fan :-) ook van de recente underworld overigens. ik zal me vandaag of morgen ook even nader voorstellen en ga nu nog even met een vergrootglas op zoek naar die ene beat die off-sync is...

o ja en ik zal na deze positieve feedback nog snel een track posten die ik voldoende af acht...

Nog 1 tipje: Ik luisterde net weer je track na een ander nummer (release van een redelijk bekende producer) en het viel me op dat jouw track een stuk zachter was. Ik weet dat de output uit Reason zacht is, dat is een bekend probleem. Je zou eens kunnen kijken of je het wat harder krijgt in de nabewerking met andere software.

Ja Ja

Ik vind het prachtig. De sfeer in de intro vooral. Normaal luister ik dingen die vanaf de eerste seconden al een kick hebben, maar dit was zeker geen onaangename aanpassing.

Gagarin

dus heb ik het meteen anderen laten horen.

Mooi langerekt, maar niet vervelend. Lekker hypnotiserend. Kickdrum vind ik wat minder. Is een tikkie inspiratieloos tov de rest van je track

Mooi nummer hoor.
Lijkt idd wel wat op Underworld.

Het nummer zou best wel wat drukker kunnen.

Qua mix vind ik de compressie op de drums net iets te strak en als je dat wat zachter maakt krijg je een nog meer chille sfeer denk ik. (Als je dat zou willen evt)

Goed gedaan mot ik zeggen!:halleluja
Als ik toch mag zeiken; keuze sounds wel erg standaard/preset achtig, opbouw volgt (te)langzaam/tikje langdradig, alles blijft zich binnen dezelfde dimensie bewegen qua diepte, blijft een beetje plat en braaf van begin tot eind, ik zit op iets te wachten in dit arrangement maar het komt maar niet.
Hoedanook benieuwd naar je volgende produktie:biertje:

vind ik ook
veel is heel droog
een beetje beweging in de hele track zou best mogen
dat rekkende is lekker, maar je moet her en der ff afleiding hebben om m nog iets meer op te bouwen denk ik

Back