Synths gekocht en aangemeld

SlaveoftheWave

Ouwe rot
Hallo synth liefhebbers!
na een flinke tijd alleen softsynths en dergelijke te hebben gebruikt voor mijn electronische composities besloot ik eens met wat hardware te gaan spelen:eureka:

dus via markplaats (punt nl, niet van hier) een Nord Rack 2 (met kaart) en een Waldorf Micro-Q gekocht, in een koop voor 500 euro:okdan:

Ben er nog niet helemaal uit over hoe ik ze beide tegelijk op m'n pc kan aansluiten zodat ik beide ook apart kan aansturen via midi en stereo kan opnemen (heb een Emu 1212m geluidskaart, dus zal wel een extra USB Midi interface en een mixertje moeten aanschaffen??). Tips zijn welkom uiteraard.

Mijn muziek bestaat uit lekker groovende beats binnen enigzins psychedelische chillout stijlen en soms wat psytrance achtige avonturen. geinteresseerden kunnen luisteren op http://www.myspace.com/slaveofthewave

oh ja ik kom uit Nijmegen, en tot zover mijn korte voorstel-monoloog. nu eens lekker door de fora browsen8)

:O Ik ben nog nooit zo jaloers geweest... 8~

Een Rack 2 én een Micro Q voor 500 euro?

Lucky lucky bastard!!

Wel vet spul, die muziek op je myspace. Welkom!

Edit: Als je al een goede geluidskaart hebt, is zo'n USB Midikastje van 60-70 euro een oplossing voor je probleem.

Back