xpanded stereo
Ouwe rot
een 106 ligt idd zeer goed in de mix. Ik vind het de beste synth ooit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alle tracks op mn myspace hebben wel een 106 ergens voor in de mix liggen ook. helaas issie stuk en moet ook ik op zoek naar een neue...
Mee eens. De 106 en de 60 zijn verschillende synths, en daardoor vullen ze elkaar juist prachtig aan. Ik gebruik ze vaak naast elkaar: de 60 voor bassen en de 106 voor strings en pads, daar vind ik de 60 vaak net iets te 'dik' voor.
Ik heb ook 75% van de keren mijn HPF op stand 1 staan, zodat ie wat beter in de mix ligt. Alleen bij basjes staat de hpf helemaal uit
Roland JUNO-60
II. Functions for Sound Creating: HPF
This filter lets the high frequency harmonics pass and cuts off the low frequency harmonics. As this filter is not voltage controlled, Cutoff Point is changed by only moving this knob.
Volgens mij is de 1 neutraal en 0 bass boost bij alle Juno's.
Ik was ook helemaal gek van m'n JUNO 106, maar sinds ik een Pro53 met Kore2 heb, hoef ik geen 106 meer, Ik vond de hoover sounds sowieso al niks, gebruikte nagenoeg altijd de "Alice Deejay" better of alone setting of de strings, beiden komen ook perfect uit de Pro53 met nagenoeg hetzelfde karakter
En i.d.d. tenzij je van gabber houdt, is de 106 wel de beste synth van de JUNO family

Tja, een Ti, Nord of Radius mss???de huidige VA alternatieven creeeren dezelfde sound met veel meer ballen