droege, wobbe en slechte-rik - gjin daden (friese hiphop)

Die vorige tracks vond ik erg leuk. Ik ga deze zeker even downloaden :biertje:

Wel dik dit, maar net zoals sander zegt, k'versta 't ni?!
, de stem zakt te ver weg in de mix en is voor mij te onduidelijk,
En ik hou niet zo van koper, dus die blazers mogen er van mij ook uit :)
Verder vond ik het wel vet klinken

Wel dik dit, maar net zoals sander zegt, k'versta 't ni?!
, de stem zakt te ver weg in de mix en is voor mij te onduidelijk,
En ik hou niet zo van koper, dus die blazers mogen er van mij ook uit :)
Verder vond ik het wel vet klinken

Ik vind blazers juist vet. En zonder blazers is er niet echt veel meer over.

Daarnaast moet je het een paar keer horen, dan ga hoor je wel wat ze zeggen. Beetje open deuren intrappen je commentaar

Ik vinne em vet. :okdan:

Bedankt voor het checken!

@ Madr alleen drums ja ;)

Vette track hoor.:okdan:
Als je het wil verstaan zal je toch echt de taal moeten leren.

Vette track hoor.:okdan:
Als je het wil verstaan zal je toch echt de taal moeten leren.

Heb in leeuwarden gestudeerd en dat fries kwam me de strot uit op een gegeven moment, maar met een leuke beat en wat interesante stemmen is het best wel te pruimen vind ik. Goede Track.

Ed

das die dope shit

das die dope shit

oi oi oi

klinkt f@#kin good
lekker stijltje ,mag ik wel.
en de lasyback zit er ook in ,weet je wel de SWOOSH.

al met al goeju shit

oi oi oi

Dank jullie wel, het doet mij deugd zulke berichten te lezen!

Laatst gewijzigd:
Rjocht ût it Heitelân!
Dikke gier uit het land van Grutte Pier!

:okdan:TOP:okdan:

Tige dank!

Meer?

Klapt er gelijk goed in, de stem is id een probleem.. ik versta het niet (daar gaat het niet om vind het wel lekker, rap intreseerd me meestal niet.. waardeloze gangster texten.. beats vaak wel.)

Stem (eerste impressie): kijk eens wat je met eq kan doen of wellicht wat stoeien met een effect of juist zeer droog om de stem wat uit de mix te tillen, het hoog (de slis.. hoe noemt ge dat ook al weer) mengt wat samen met de hihats, wordt het niet duidelijk van, weg eq-en, niet erbij
maar voor de rest lekker muzikaal en een goede vibe.

wel lekker om die plaat sound (plaat ruis?) te gebruiken deze track.

(ik moet zeggen dat ik de stem mixage van "de jeugd van tegenwoordig" altijd erg onduidelijk vind en die spreken toch iets meer abn, zeg maar.. opvallend)

Laatst gewijzigd:
Klapt er gelijk goed in, de stem is id een probleem.. ik versta het niet (daar gaat het niet om vind het wel lekker, rap intreseerd me meestal niet.. waardeloze gangster texten.. beats vaak wel.)

Stem (eerste impressie): kijk eens wat je met eq kan doen of wellicht wat stoeien met een effect of juist zeer droog om de stem wat uit de mix te tillen, het hoog (de slis.. hoe noemt ge dat ook al weer) mengt wat samen met de hihats, wordt het niet duidelijk van, weg eq-en, niet erbij
maar voor de rest lekker muzikaal en een goede vibe.

wel lekker om die plaat sound (plaat ruis?) te gebruiken deze track.

(ik moet zeggen dat ik de stem mixage van "de jeugd van tegenwoordig" altijd erg onduidelijk vind en die spreken toch iets meer abn, zeg maar.. opvallend)
Dat zijn een paar handige tips bedankt, maar overigens is het verre van abn wat we spreken hoor, lol!

Back