Ik heb een s950 gekocht voor weinig geld van een oudere man die totaal niet wist waar het voor diende.
Maar ik heb eigenlijk nog niet kunnen checken of alles wel werkt.
Het is een amerkaans systeem:
-amerikaanse powercable
-120v 60hz 35w
Nu ik heb vroeger nog in een groep gespeeld en regelmatig met amerikaanse bands getoerd en die gitaristen hadden speciale converters ofzo die ze tussen hun versterkers en het stopcontact staken. Amerikaans kabel staken ze dan in dat bakje en uit da bakje had je dan een stekker die je in europa kon gebruiken. En volt en hz... werd dan ook aangepast voor europa.
Weet er iemand of er zoiets bestaat dat ik kan gebruiken voor de s950 en indien nodig weet er iemand waar je een s950 kan laten herstellen?
Alle hulp en tips zijn welkom, mailen kan naar jayillodk@hotmail.com
Maar ik heb eigenlijk nog niet kunnen checken of alles wel werkt.
Het is een amerkaans systeem:
-amerikaanse powercable
-120v 60hz 35w
Nu ik heb vroeger nog in een groep gespeeld en regelmatig met amerikaanse bands getoerd en die gitaristen hadden speciale converters ofzo die ze tussen hun versterkers en het stopcontact staken. Amerikaans kabel staken ze dan in dat bakje en uit da bakje had je dan een stekker die je in europa kon gebruiken. En volt en hz... werd dan ook aangepast voor europa.
Weet er iemand of er zoiets bestaat dat ik kan gebruiken voor de s950 en indien nodig weet er iemand waar je een s950 kan laten herstellen?
Alle hulp en tips zijn welkom, mailen kan naar jayillodk@hotmail.com
Laatst gewijzigd: