Teebee 303 mark III - midi probleempje

Nemco

Raarrr
Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een in vrijwel perfecte staat verkerende Teebee 303 mark III... er is alleen een probleempje, ik sluit het ding overal op aan en het lijkt wel of ie geen midi ontvangt, erg vreemd. Bij de jongen van wie ik 'em kocht deed ie het gewoon wel, dus misschien zie ik iets over het hoofd?

De Teebee wordt via m'n Midex8 aangesloten, en ik probeerde dus wat noten te spelen in Cubase maar er gebeurt bijster weinig. Het is geen audio probleem, want als ik 'em aanzet speelt ie wel gewoon dat "startup" geluidje.

Iemand hier een idee :confused:

geen midi ontvangst.

geen midi ontvangst.

de teebee staat waarschijnlijk op een bepaald midi kanaal ingesteld, verzend je ook daadwerkelijk met cubase naar dit kanaal ? en staat cubase wel op MPU-401 ipv none ? heb je de midi out van cubase in de midi in zitten van de teebee? kan het dat je naast midi kanaal ook nog program/bank changes moet versturen naar de teebee om een geluid te kiezen? dan is een script/patch file het handigst.

succes met je teebee mkIII !

mvg, R & B .

Heel raar, maar ik heb 'em gereset en nou doet ie het gewoon weer normal... Midi-kanaal is trouwens 15... das ook raar.... maar goed het beestje doet het dus we kunnen aan de acid 8~

Ga ik morgen ook wel doen, meteen ff SysEx dan ben ik zo'n beetje overal klaar mee. Valt me trouwens mee dat je best wel wat dingen kunt instellen via midi.:)

Back