Designer
audio lab
Zou het wel knap vinden als jij dat maakt.
Het is wel een doel van mij,
dan kan ik per dag 1 soundcloud profiel aanmaken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zou het wel knap vinden als jij dat maakt.
Intel is er al. Nu de synth-industrie nog.En brute rekenkracht zou er misschien kunnen komen als 'men' overschakelt van 0en en 1en, naar cpu's die op licht/fotonen oid werken.![]()
Even afwachten wat de Kwantum computer gaat brengen...
Specifiek geschikt voor analyse/verwerking van grote hoeveelheden data en (paralelle) processen..
Ja, ontwikkelingen op het gebied van bv. AI zullen voorlopig het nog moeten doen met conventionele computers, de kwantumcomputer die echt bruikbaar is laat nog wel een tijdje op zich wachten.bevindt zich nog in een experimenteel stadium en ik zie het er niet van komen dat dit voor de gewone mens snel bereikbaar wordt omdat zo'n computer alleen functioneert in een kwantumtoestand.
Dat is voor een gewoon mens niet te realiseren denk ik.
Misschien dat het over één a twee decennia wellicht via de cloud ook voor ons toegankelijk wordt?
Maar zoals je al zegt; benieuwd wat de toekomst brengt.
Als je ziet wat er momenteel gebeurt dan denk ik dat we de komende tien jaar best een aantal leuke ontwikkelingen gaan meemaken.

Waarom willen jullie allemaal dure dingen,
bedenk ook iets wat geen geld kost en gewoon geprogrammeerd kan worden.
Zo van : ja ik wil veel knoppen, sja wie niet, dat kost elke knop weer een euro.
Ik wil 30 speakers en 5 beeldschermen met sequencers van hier tot tokio.
Verder dan knopjes en sequencers zal dit topic niet gaan denk ik, weer een topic, nummer 1 miljoen en 1.
Even off-topic, maar ook weer niet, misschien zou het leuk zijn om er een soort van wedstrijd van te maken voor degenen die aan zelfbouw doen op dit forum. Wie bouwt voor een laag bedrag (enkele tientjes ofzo?) de leukste/creatiefste/gekste synth, of "synth" (expres tussen aanhalingstekensWaarom willen jullie allemaal dure dingen,
bedenk ook iets wat geen geld kost
), of ander apparaat dat elektronisch geluiden maakt? Inzenders maken een uitgebreide video met een demo wat het doet en iedereen mag stemmen. De moderatoren checken de bonnetjes wat het gekost heeft en het inderdaad binnen budget is. Zoiets... 
Zo van : ja ik wil veel knoppen, sja wie niet, dat kost elke knop weer een euro.
Ik wil 30 speakers en 5 beeldschermen met sequencers van hier tot tokio.
Verder dan knopjes en sequencers zal dit topic niet gaan denk ik, weer een topic, nummer 1 miljoen en 1.
Ik wil muziek maken met mijn gedachten. Gedachten kosten niets en heb ik in overvloed