[Hiphop] Magisch bolwerk

Ik dacht altijd dat je veel meer met een akai mpc60 kon doen, maar 't is nou eenmaal mijn muziekstyle niet he? Wel een strakke tekst en stem, horen we vast nog meer van.

nice

nice! niks op aan te merken.

die piano mag best wat dichterbij klinken toch?
de beat is heel lekker chill, niet echt puntig, das lekker, maar ik mis een beetje wat puntigs her en der. de stem heeft dat ook niet helemaal vind ik. in zn geheel een tandje te voorzichtig voor mijn smaak
zo'n editje op het laatst, daar mag veeel meer van en wat meer timing van de muziek en stem met elkaar laten spelen. er mag net wat meer gebeuren overal

vind ik dan :D

Tanx voor reacties..
Ben net een weekje bezig met dat apparaat en ben aan het klooien met de 8 uitgangen appart in me mixert, reverbje op de snare compressortje op de kick moet zeggen dat het een ultiem apparaatje is voor dit soort werk!! :okdan:

Heb alleen nog problemen met clippen enzo.. doet ie dus behoorlijk snel op me mixer!!

Tanx voor reacties..
Ben net een weekje bezig met dat apparaat en ben aan het klooien met de 8 uitgangen appart in me mixert, reverbje op de snare compressortje op de kick moet zeggen dat het een ultiem apparaatje is voor dit soort werk!! :okdan:

Heb alleen nog problemen met clippen enzo.. doet ie dus behoorlijk snel op me mixer!!
De eindmix ff normaliseren en door een goeie mastertool smijten.

Back