Horen jullie ook iets vreemds?

Muzikofiel

Ingeburgerd
Wist niet echt waar ik dit moest laten, zit even een nummer terug te luisteren en weet niet zo goed wat ik van een héél klein stukje moet vinden. Ben dus benieuwd of jullie iets horen wat je stoort.. En zo niet weet ik dat ik gewoon ontzettend mieren zit te neuken.http://home.planet.nl/~arend941/bla23.wav

Mist wel een stukje tekst:)

Ja er mist 3 minuut 10 om precies te zijn:P

Nee maar ik heb me bedenkingen over de everybody, en dan vooral de uitspraak van de -V. Alsof ik eroverheen val ofzo.

Haha, grappig. De 1e keer dat ik het hoorde dacht ik "ja inderdaad, klinkt wat vreemd".
En de keren daarna werd het een stuk minder, eigenlijk vind ik het wel goed nu :D

Oftewel, ik had vooroordelen ;)
Zou me niet opgevallen zijn. Klinkt wel lekker BTW

Haha, grappig. De 1e keer dat ik het hoorde dacht ik "ja inderdaad, klinkt wat vreemd".
En de keren daarna werd het een stuk minder, eigenlijk vind ik het wel goed nu :D

Oftewel, ik had vooroordelen ;)
Zou me niet opgevallen zijn. Klinkt wel lekker BTW
Ik ben er nog steeds niet over uit, ik persoonlijk vind het storend maar als niemand het echt hoor hier dan heb ik zoiets van laat maar8~ Ach tis 3 minuten werk om het opnieuw in te zingen dus opzich geen ramp. Van de andere kant tis de bedoeling dat het verkocht word en dan moet het perfect zijn en niet.. een beetje lol

Back