Mijn studio annex crib XIV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mis ik iets als ik zeg dat ik weinig verschil zie met je foto van 12 oktober?

Ja: er staan twee boxen bij, het rack staat nu schuin, en het is anders ingedeeld. Yoozer toch... ;)

Overigens vind ik die opmerking "als je wat ouder en wijzer wordt besef je dat je met minder apparatuur creatiever bent" niet per se nodig; alsof iedereen met meer gear dan Bass (die trouwens meer heeft dan ik 8o) - maar ik zou dan ook best meer spul willen hebben :engel: ) nog niet de wijsheid heeft om in te zien dat inkrimpen de sleutel tot resultaat is. Lijkt me eerder een persoonlijke voorkeur dan een algemene wijsheid. :)

Leuke setup Bass, inderdaad, minder is vaak effectiever voor de creativiteit...

Maar die boxjes :bekdicht:

Haha ja das gewoon afluisteren op mindere kwaliteit, het meest luister ik af op mn hoofdtelefoon gewoon...

en ja dat van creatiever met minder geldt voor mij, niet voor iedereen natuurlijk...

ik hoor wel eens tracks van mensen met racks en stands vol met synths en die track stelt dan niets voor in vergelijking met de hoeveelheid apparatuur..

kleine wijziging :D
ben nog beetje aan t tweaken, alles zo ergonomisch mogelijk

Attachments

• studio 2.1.jpg
    studio 2.1.jpg
    93,6 KB · Bekeken: 172
ik zie hier veel studioos met heel veel gear...
vroeger toen ik nog gearlust had kon ik wel jaloers worden daarop maar als je wat ouder en wijzer wordt besef je dat je met minder apparatuur creatiever bent...

heb ja dan nog zoveel gear nodig om die floornoises van jou te maken..

No offense, maaruh .. lijkt me dat je met zoveel synth/gear alleen maar bliepjes en blapjes hoort :D

MatthewLeBlom schreef:
Mono-Poly maakt voornamelijk Trance.
Geen bliepjes en blapjes.

Wel veel analoge gear dan, wel respect als je met dat spul degelijke trance maakt. Is wel eens wat anders dan een tiesto of andere tuin-huis-en-keuken-dj

Wel veel analoge gear dan, wel respect als je met dat spul degelijke trance maakt. Is wel eens wat anders dan een tiesto of andere tuin-huis-en-keuken-dj
Je hoort weinig verschil hoor , of het nu met een simpele groovebox gedaan is of met mono zijn lab.
Hij maakt echt goede trance ... en dan maakt het niet uit welk gear je gebruikt.

Tof hoor mono !!!! :peukie:

Indrukwekkend Mono!

Maarre, wil er even op inhaken, Hilltree. Je hoort wel degelijk verschil of het uit Mono's crib komt of uit een simpele groovebox!
Mono's trance is toch echt wel een nivootje of wat hoger dan de gemiddelde Groovebox. Tuurlijk ligt het ook aan de kok, maar dit is dus een duidelijk gevalletje van goede kok in een goede keuken!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back