[track] L.N.T. minimal experimental techno... ofzo...

Timo

tsja, ehm...
dag mensen,

hier weer even een nummertje van mij, op de 1 of andere manier was ik geinspireerd door Richie Hawtin's Close To The Edit cd en toen kwam dit eruit rollen...
Ik weet niet echt goed hoe ik het moet noemen, dus suggesties zijn welkom

mijn eigen kritiek: soms iets te chaotisch en volgens mij kan ik het beter wat uitsmeren en zo ook het nummer langer maken, en de kick mag nog wat ge-eqd worden... nu nog een beetje dominant in het laag...

L.N.T.

volledig gemaakt in Buzz, voor de liefhebbers kan ik voor de gein wel een screenshotje laten zien van de 'machineview'

sorry als je door mijn nummer in slaap valt :-)

Gegroet

Timo

Machineview gaarne!

Klinkt wel lekker vol het laag voor een Buzz track!

Een lekker chill trackie, lekker abstract.

Lekker relaxte track

De hihats klinken niet erg lekker....Vind ik dan.
Beetje saai naar verloop van tijd.
Oooowww, maar nu wordt ie weer lekker. :)

Aparte track. Kan het wel waarderen.

Ik dacht halve wege 'nu moet er een stukkie met drukke hihats inkomen'. Probeer eens een pattern met Casio RZ-1 hihats. Deze klinken lekker ranzig en zijn wel op het net te vinden.

Die hihats zitten volgens mij zelfs standaard in buzz.

Die zephod drummachines daar zitten ook casiogeluiden tussen dacht.

Hahaha ik probeerde gewoon rechts te klikken op dat screenshotje om de instellingen te bekijken van bepaade machines :D

Ben niet in slaap gevallen!
helemaal niet zelfs.

Ik ken Buzz helemaal niet, maar ben na het zien van je screenshot erg benieuwd geworden! Die screenshot ziet er een beetje uit als het organogram van een zeeeer chaotisch synthfabriek!! Knap dat er nog zulke vette muziek wordt geproduceerd.
Ikvind die kleine variaties die er telkens inzitten goed gedaan, daardoor blijft de track boeiend.
Leuk:okdan:

Lekker muziekje. Misschien wat kaal. Ik moet steeds aan sample CD's denken.

bedankt voor het luisteren en het commentaar mensen!!

OnAcid: hmm, ja... ik vond de hihats misschien zelf te cool en daarom zijn ze zo nu en dan wat saai wordend. Ik zal die casio dingen eens opzoeken, bedankt voor de tip

OxyYan: buzz is even wennen om mee te werken, maar vooral voor wat minder melodische en wat experimentele muziek is het erg gaaf (en gratis!!!). O ja, Sasha heeft er ook een track mee gemaakt voor op Airdrawndagger.
leuk dat je 'm leuk vindt

Fuse: ja, je hebt gelijk het is wat kaal, maar volgens mij hoort dat ook bij de stijl (Richie Hawtin like... al durf ik me er eigenlijk niet mee te vergelijken)... maar waar je de associatie met sample-cd's vandaan haalt moet je maar eens vertellen :-)... misschien moet ik samplecd's gaan verkopen? :-)

mzlz

Timo

VET. meer kan ik er niet over zeggen. coole duidelijke IDM invloed.. die leuke percussie namelijk..

Leuke track en zeker niet kaal, al helemaal niet voor een minimaal nummer ;)

Bassdrum vind ik erg lekker, hats een beetje te schel/scherp naar mijn smaak.

:koffie:

Back