* Cunttest 2008! *

* Cunttest 2008! *

• Totaal aantal stemmers
    24
  • Enquete gesloten .
Je had je track ingezonden met 'loveyourjunos' en je had gevoted onder 'Loveyourjunos'

Poehee daar had ik nog niet bij stilgestaan...

In ieder geval bedankt voor 't fixen, sta nog steeds in het linker rijtje!!!
Kom op mensen allemaal stem uitbrengen op The Joy of Cunting met the legendary Charles UK!!!! :okdan:

beste nummer in de lijst!!!

tsja... inzender qua nummer was "RockSteadyBeat"
de stemmer op Bitfinder was "RockSteadyBeatR"

:dubbel:

haha.. sja.. De enige manier om om zich zelf te kunnen stemmen was door een andere naam te gebruiken, maar daarmee verzilver je je punten weer niet.. :W

Dussuh.. effe genuked.. RSB moet het nog maar een keertje proberen.. (mag).. :D

er moet nog zeker ff gestemd worden...

http://www.ali-d.nl/cgi-bin/contest/kut2008/scores.cgi?theme=1&vote=21

van die dingen ja, van die dingen! :mexico:

vanderlaak_114963a.jpg

hou je erbuiten cock, dit is cunt!

als JnM92 NU ff stemt...
ah... ik zie dat JnM92 al reeds in het begin der cunttest heeft gevote...
helaasch wel met een iets andere naam, jnm92 dus ipv JnM92

de man van oenga boenga voter bezemkast moet het maar ff veranderen dan :L

zou men tevens ff hun votes hier in de thread willen vermelden?
(als extra charles-check-puntje), dank :mexico:

na 25 dagen heeft nog zo'n 45% niet gevote... behoorlijk kut...
ik vermoed dat dit jaar ook weer een aantal mensen hun behaalde punten laten verroesten door niet zelf te stemmen...

de volgende personen moeten dus nog ff in de virtuele vote-pen klimmen:

RSB
Trigg
Teluur
Scarum
Tragmadat
TM-Acid
Septic
Bassio
Krek
Roel
Res
Mark E.
SIDx8580

zie ook de grijs gedrukte namen: http://www.ali-d.nl/cgi-bin/contest/kut2008/scores.cgi?theme=4&vote=23

Positieoverzicht van alle deelnemers :​

tussenstand-4.png

.. resulteert in deze voorlopige tussenstand! :okdan:

tussenstand-1.png

ik wil wel effe toevoegen dat ik dat hele stemgebeuren maar een vaag iets vind.

Krijg je geen punten als je zelf niet gestempt hebt?

Wieso?

en is het niet raar als kandidaten zelf ook meestemmen? Al kan je dat niet echt tegengaan, maar nu wodt het wel heel erg een inteelt gebeuren...

Het lijkt een bijeenkomst van de bohemiaanse incestpartij wel

BTW ik wil ook niet winne uiteraard, is heel me jarenlang opgebouwde reputatie weg :)

Je kan natuurlijk van alles verzinnen he omtrend hoe iets moet, we hebben gekozen voor dit, en wat maakt 't uut.. 8o)

maar om je eigen punten te verzilveren moet je zelf ook stemmen, en omdat het eigenlijk allemaal weinig uitmaakt zijn alle denkbare vormen van overzichten toch in de voter verwerkt.

Maar 'officieel' moet je zelf stemmen om punten te verzilveren.
Dit dus om het stemmen een beetje te bevorderen, vind ik zowiezo ook wel vrindelijk, wie punten wil krijgen moet ze zelf ook durven geven.

En als laatst argument, als je het enkel moet hebben van stemmen buiten de deelnemers zelf, dan wordt het niet echt spannend denk ik..

Daarom dus.. :)

aha, nou ik ben principieel tegen stemmen helaas hehe.

Me want Totallitair Regime! jeweettog hehe

Ik was net van plan om vandaag te gaan stemmen (als ik internet op mijn pc aan de praat krijg), maar stel ik geef x punten aan y, maar y besluit niet te stemmen, wie krijgt dan de x punten? Mag ik dan alsnog x aan z geven*, of verdwijnt x in zijberspees?.

*Ik heb namelijk na veel wikken en wegen een top 5 (eigenlijk is het een low 5) weten te kiezen, maar nummer 6-30 gun ik eigenlijk ook wel een aantal punten...

maar stel ik geef x punten aan y, maar y besluit niet te stemmen, wie krijgt dan de x punten? Mag ik dan alsnog x aan z geven*, of verdwijnt x in zijberspees?.
Kijk, dat vind ik scherp geredeneerd, klasse! :W

Mij lijkt het wel wat om die punten die niet verzilverd worden, automatisch toe te kennen aan de deelnemer met de minste punten op voorwaarde dat deze zelf wel gestemd heeft. :D

Rijst gelijk de volgende vraag, en als meerdere mensen dezelfde positie delen onderaan de ranglijst? ... Dan worden de te verdelen punten vermenigvuldigd met het aantal gedeelde posities.

en is het niet raar als kandidaten zelf ook meestemmen? Al kan je dat niet echt tegengaan, maar nu wodt het wel heel erg een inteelt gebeuren...
maakt geen verschil toch? mensen die geen track hebben ingestuurd kunnen ook gewoon stemmen op hun vriendje(s), da's dan net zo goed inteelt...
ik vind mensen die niet echt bewust nadenken over welke 5 nummers nu echt kut zijn maar gewoon maar ff alleen op 'de naam' stemmen veel erger...

BTW ik wil ook niet winne uiteraard, is heel me jarenlang opgebouwde reputatie weg :)
dan is het probleem meteen opgelost toch?! :D

Dan worden de te verdelen punten vermenigvuldigd met het aantal gedeelde posities.
jeuzig de peuzig :dubbel:

Back