Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
geen probleemIk heb hem opnieuw erin gezet... Nu staan er dus 2 van mij indie eerste mag dus weg... sorry voor dit ongemak
![]()

het begint te kriebelen aan die unic-uh K#knobbelNu dus maar snel ff gaan veranderen want heb al een leuk winnend ideetje![]()

, ik ben niet zo van de computers... Ik post hem gewoon hier:Ik ben al druk aan de slag geweest met m'n partner-in-crime. Hopelijk heb ik de track volgende week af.![]()

yup het werkt nuJoh, ik snap er helemaal niks van, ik ben niet zo van de computers... Ik post hem gewoon hier:
Bekijk bijlage 40754
this promises to be fun... qua inzendingenDer_Mantie
Negative Plus
phochos
RES
teluur
Dnomyar
koekebakker
Zoidsity
Sly Dog
sander
Unic

wanneer moet het afzijn ?
intro is nu meer een mini K# mix, maar wat the kut ookmocht er toch oneingheid over komen laat het me dan weten dan maak ik de intro anders![]()

en ben heel benieuwd naar dat wat nog komen gaat... de kutthread staat momenteel ook op een zeer ongebruikelijk laag pitje, het lijkt er op dat men (de inzenders in (lori) spee) extra slecht hun best zitten te doen om de quali van deze reeds ingezonden cunttest#s te doen onderstijgenzitten wel aardige trekkies bij..
ben heel benieuwd naar dat wat nog komen gaat, volgens mij zit men heel erg slecht hun best te doen om de quali van deze nummers te doen onderstijgen[/size]