* Cunttest 2008! *

* Cunttest 2008! *

• Totaal aantal stemmers
    24
  • Enquete gesloten .
Ik heb hem opnieuw erin gezet... Nu staan er dus 2 van mij in :o: die eerste mag dus weg... sorry voor dit ongemak :D
geen probleem :dj:

[edit]
hoewel... erm jouw'n link: https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=40740&d=1223028368 :confused:
waar heb je dat K# nu pcies geparkeerd dan? niet in de kutthread iig zo blijkt
[/edit]

Nu dus maar snel ff gaan veranderen want heb al een leuk winnend ideetje;)
het begint te kriebelen aan die unic-uh K#knobbel :D

Ik heb mij ook tussen de fleesflappen van deze koecunt gewrongen... (lees: track toegevoegd :D)

Ik ben al druk aan de slag geweest met m'n partner-in-crime. Hopelijk heb ik de track volgende week af. :P

Ik vind dat Sly Dog gediscwalificeerd moet worden omdat hij meer dan een week bezig is met zijn inzending.

Niet iedereen heeft de handicap om zo lang naar een kutnummer te luisteren :D

Joh, ik snap er helemaal niks van :bekdicht: , ik ben niet zo van de computers... Ik post hem gewoon hier:

Bekijk bijlage 40754
yup het werkt nu :okdan:

Der_Mantie
Negative Plus
phochos
RES
teluur
Dnomyar
koekebakker
Zoidsity
Sly Dog
sander
Unic
this promises to be fun... qua inzendingen :dj:
niet te veel jullie best doen want da's zonde nutuulk :mexico:

Ik heb de mijne net neergezet, getiteld "FriCrankdel".

Phochos

1 bak tering herrie

1 bak tering herrie

zo mijn kut nummer zit er bij ,mocht er toch oneingheid over komen laat het me dan weten dan maak ik de intro anders:okdan:

haha die smackatar! :dubbel: da's #18 alweer

zo, nu ff snel die track consumeren... :dj:

Old-lady-on-doorstep-with-cigar.jpg

Laatst gewijzigd:
:D hehe, zitten wel aardige trekkies bij..

zitten wel aardige trekkies bij..
en ben heel benieuwd naar dat wat nog komen gaat... de kutthread staat momenteel ook op een zeer ongebruikelijk laag pitje, het lijkt er op dat men (de inzenders in (lori) spee) extra slecht hun best zitten te doen om de quali van deze reeds ingezonden cunttest#s te doen onderstijgen :D

inmiddels 1.3 inzending/dag... potentieel dus 40 aan einde v/d maand, dat zou leuk zijn qua wedstrijds element idd

Laatst gewijzigd:
ben heel benieuwd naar dat wat nog komen gaat, volgens mij zit men heel erg slecht hun best te doen om de quali van deze nummers te doen onderstijgen :dubbel:[/size]

Onderschat het maken van een kutnummer niet (altijd), 6 ;)

Er zijn verschillende soorten kutnummers:
-nrs die kant nog wal raken, waar vrijwel niets muzikaals in zit
-nrs die qua stijl tenenkrommend zijn, maar muzikaal (redelijk) goed in elkaar zitten.
-combinaties van bovenste 2

In sommige gevallen kost het dus wel degelijk tijd en moeite om een kutnummer te maken :geslaagd:

er is maar 1 soort kutnummer en dat is het soort dat om wat voor reden dan ook niet om aan te horen is :bekdicht:

Back