Hooihuis
Acta est fabula
Ach, de laatste tijd ben ik ook weer meer aan het pielen met synths dan dat ik echt tracks aan het (af)maken ben...aan de ene kant vind ik dat jammer, maar wat maakt het eigenlijk ook uit. Die tracks komen wel weer en ik merk dat het voor mij gewoon echt een rustpunt kan zijn; lekker klooien met geluid en kijken wat er allemaal mogelijk is met zo'n bak, zonder dat iets "moet". En van experimenteren met geluid krijg je nooit echt genoeg.
Ook het opknappen / schoonmaken van synths en andere apparatuur vind ik leuk werk overigens en dat heeft niet eens echt met muziek te maken (hoewel er natuurlijk altijd wel een goeie CD bij opstaat
).
Wat ik eigenlijk maar zeggen wil: doe lekker waar je zin in hebt, dat is het allerbelangrijkste. Ik ben zelf ook van plan om mijn muziek een andere wending te geven; minder rekening te houden met wat "de luisteraar" er van zal vinden in ieder geval. Ik wil gewoon maken wat ik zelf okee vind en de rest zou eigenlijk niet belangrijk moeten zijn, maar zelfs DAT is een leerproces
Leo, ben benieuwd naar je volgende aankoop
Ook het opknappen / schoonmaken van synths en andere apparatuur vind ik leuk werk overigens en dat heeft niet eens echt met muziek te maken (hoewel er natuurlijk altijd wel een goeie CD bij opstaat
).Wat ik eigenlijk maar zeggen wil: doe lekker waar je zin in hebt, dat is het allerbelangrijkste. Ik ben zelf ook van plan om mijn muziek een andere wending te geven; minder rekening te houden met wat "de luisteraar" er van zal vinden in ieder geval. Ik wil gewoon maken wat ik zelf okee vind en de rest zou eigenlijk niet belangrijk moeten zijn, maar zelfs DAT is een leerproces

Leo, ben benieuwd naar je volgende aankoop