Fully modified TR-606 in 4u rack enclosure

Baszline

Hobby Bobby
Bizar gemodde 606 te koop op Ebay...

Veilig eindigt 15-okt-08 21:15:13 :slotje:

---------

In short, this machine consists of a donor tr-606 core, which has been extensively modified, and repackaged into a 4u rack enclosure. The extent of this work is not insignificant - there is, for example, only one single external electronic component that has not been replaced (the time signature select switch!). Every thing else you can see (the leds, the pots, the jacks, the buttons, the switches, the power inlet, etc. etc.) is brand new. Custom circuitry has been added, in addition to modifications to the existing paths, to create a machine with as much functionality as possibly within the 4u layout.

see www.thebeast.co.uk for more information

---------

Attachments

• beast606-rack_03.jpg
    beast606-rack_03.jpg
    165 KB · Bekeken: 112
Heel vet, heel vet! hebbuh, tis dat ik al een gemodde heb gekocht,

Doet me denken aan een andere zwaar gemodde 606 in een houten kast, die ooit op Ebay en hier natuurlijk voorbij is gekomen..

Ziet er TE BIZAR uit, echt alles is mooi afgewerkt...

soundsnippets????

Doet me denken aan een andere zwaar gemodde 606 in een houten kast, die ooit op Ebay en hier natuurlijk voorbij is gekomen..

Ziet er TE BIZAR uit, echt alles is mooi afgewerkt...

soundsnippets????

Die was nog wel mooier, was de hele 606 behouden, en iid mooi afgewerkt

Als dat ding echt voor boven de 1000 euro verkocht gaat worden, zou ik toch liever een 808 kopen voor dat geld...

Maar... damn... t ziet er toch wel bruut uit die kast... :-)

En tóch zegt iets diep in mij dat die man niet veel geld verdient aan dit soort projecten.
Ik vraagg me af hoe je dat rendabel kan maken?

En toch vind ik het knap dat hij dit heeft proberen op te zetten. Jammer dat hij er geen kits van verkoopt, want dat had het hele gebeuren wel interessanter gemaakt. Volgens mij is dit wel een kerel die kennis heeft van zaken. Zijn spullen zien er uit alsof ze zowel kwalitatief goed als met oog voor detail gemaakt zijn.

Ik wil dat synthacon-filter bijvoorbeeld wel, als ik ooit modulair ga ...

Back