Rebirth voor 3 euro

Blinx

Totally addicted to bass
Bij de free record shop hebben ze nu Rebirth One voor 2 euro 99 liggen. Ik heb er al een gekocht maar ik denk dat er nog wel meer mensen hiero er intresse in zullen hebben dus meld ik het maar even:D

wat de fak zeg...ik ga maar eens een free record shop zoeken...beter

Ik ben hem in nieuwegein tussen de aanbiedingen tegen gekomen, maar meestal als er in een Free Record shop een aanbieding ligt liggen ze over al!! Zo ben ik ook aan Rubber Duck H20+ gekomen deze lag ook toen een bij de FRS voor 5 gulden ofzo...

Ps: erhm in Montfoort een Free Records Shop ??? Voor dat dit ooit zou gebeuren moeten eerst pasen en kerstmis op een dag vallen...... Waarschijnlijk krijgen we dan ook ADSL of Kabel......... Niet dus:(

Het is alleen wel lullig die voor de mensen die ooit voor Rebirth meer dan 100 gulden hebben betaald....

Is weleens eerder op het SOS forum gepost door Emile. Het blijkt om ReBirth One te gaan, maar da's ook niet verkeerd voor drie Euro. 8)

Yep het gaat om Rebirth One maar wat is eigenlijk het verschil met latere versies??

Origineel geplaatst door Blinx
Yep het gaat om Rebirth One maar wat is eigenlijk het verschil met latere versies??

ReBirth One heeft geen ReWire, Pattern Controlled Filter en geen compressor. En ReBirth One heeft slechts één drummachine met gecombineerde 808/909 drumgeluiden. Ongetwijfeld hier en daar nog wat verschilletjes, zoals Shuffle bijvoorbeeld. Desondanks is ReBirth One wel een leuk programma. Zeker voor zo'n prijsje! :)

Zeker voor zo'n prijsje!

yep, eindelijk een softsynth die zijn geld helemaal waard is :duivels: (ik heb er ook een gekocht - voor dat geld kun je het niet laten liggen) Overigens is de uitverkoopbak natuurlijk het eindstaion van al die mooie software pakketten - een groot en op de langere duur niet geheel onbelangrijk verschil met hardware.

Beter! Liever 7 super laag betalende mensen voor software dan slappe "Ik test hem alleen maar" kerels!

Ik ga morgen, naar de winkel..

En daarna rebirth 2.0 kopen, want ik wil niet 1 drumcomputer met 2 'echte' drumcomputers in zich. Ik wil twee afzonderlijke drumcomputers. In het echt en in software. Waarom moeilijk doen als het duurder makkelijker kan. :)

Volgens mij ook geschikt voor mac had gister ff google gedaan met dat rebirth one :)

Bij de Free Record Shop in Harderwijk lagen er nog drie... En nu twee ;) Voor € 2,99 kon ik 'm niet laten liggen. Ze waren trouwens een uur geleden nog aangevoerd.

Overigens kan je ReBirth.One niet updaten naar 2.0/2.01. Dat aanbod geldt alleen voor de oude, origineel door Propellorheads uitgegeven ReBirth RB-338.

Origineel geplaatst door Ralf T
Overigens kan je ReBirth.One niet updaten naar 2.0/2.01. Dat aanbod geldt alleen voor de oude, origineel door Propellorheads uitgegeven ReBirth RB-338.

Destijds toen ReBirth One nog op de Props site stond, kon het wel. Die versie, gedistribueerd door Steinberg, heb ik trouwens. Maar die upgrade is vrij prijzig als je de verzendkosten erbij rekent. Electric Sound heeft die upgrade namelijk niet in voorraad. Heb ik niet zolang geleden al naar gevraagd. Tweedehands kun je ReBirth RB-338 vast wel voor een redelijke prijs op de kop tikken, denk ik. Ik hoop echter dat ze ooit nog eens de instrumenten als add-on gaan toevoegen aan Reason. 8)

Helaas, bij de Free Record Shop hadden ze hem niet meer.

Bedankt voor die links trouwens. Ik ga ze volgen.

Back