mariska
Stamgast
Dag mannen,
Zal ik me dan toch ook even voorstellen
Mijn naam is Mariska, ben 19 en uit België, en vreemd genoeg ben ik hier een van de enige meisjes
Ik maak zelf muziek met FL8 (sinds juli 2008 ), zou geen genre op m'n muziek kunnen plakken dus luister zelf maar eens zou ik zo zeggen: www.myspace.com/mariskaneerman
Ik luister vooral naar elektro, detroit techno, en soms ook wat van die diepere ambienttoestanden
Mijn grootste invloed is Drexciya/Transllusion.
Van synths ken ik absoluut niets, maar ik wil wel bijleren en vooral een goeie manier van werken vinden om m'n tracks te verbeteren.
Groetjes!!
Mariska
Zal ik me dan toch ook even voorstellen

Mijn naam is Mariska, ben 19 en uit België, en vreemd genoeg ben ik hier een van de enige meisjes

Ik maak zelf muziek met FL8 (sinds juli 2008 ), zou geen genre op m'n muziek kunnen plakken dus luister zelf maar eens zou ik zo zeggen: www.myspace.com/mariskaneerman

Ik luister vooral naar elektro, detroit techno, en soms ook wat van die diepere ambienttoestanden
Mijn grootste invloed is Drexciya/Transllusion.Van synths ken ik absoluut niets, maar ik wil wel bijleren en vooral een goeie manier van werken vinden om m'n tracks te verbeteren.
Groetjes!!

Mariska
Drexciya