het meisje

mariska

Stamgast
Dag mannen,

Zal ik me dan toch ook even voorstellen :)
Mijn naam is Mariska, ben 19 en uit België, en vreemd genoeg ben ik hier een van de enige meisjes :D

Ik maak zelf muziek met FL8 (sinds juli 2008 ), zou geen genre op m'n muziek kunnen plakken dus luister zelf maar eens zou ik zo zeggen: www.myspace.com/mariskaneerman ;)

Ik luister vooral naar elektro, detroit techno, en soms ook wat van die diepere ambienttoestanden :) Mijn grootste invloed is Drexciya/Transllusion.

Van synths ken ik absoluut niets, maar ik wil wel bijleren en vooral een goeie manier van werken vinden om m'n tracks te verbeteren.

Groetjes!! :doei:
Mariska

:halleluja Drexciya :halleluja

Zo eventjes vlug over mijn PC speakers klinkt je eerste nummer al meteen lekker Neptune's Lair achtig, straks ga ik thuis zeker de rest checken :okdan:

Geweldig dat deze muziek nog steeds opgepikt wordt door jongere mensen, binnenkort ook naar Ultradyne toevallig? :)

:halleluja Drexciya :halleluja

Zo eventjes vlug over mijn PC speakers klinkt je eerste nummer al meteen lekker Neptune's Lair achtig, straks ga ik thuis zeker de rest checken :okdan:

Geweldig dat deze muziek nog steeds opgepikt wordt door jongere mensen, binnenkort ook naar Ultradyne toevallig? :)

Ultradyne? When? Where??

Ik ga nu zaterdag al 11/10 naar Luke Eargoggle in Antwerpen.
en 18/10 naar Mr Gerald Donald (de helft van drexciya dus ;) ) hij komt als Dopplereffekt/arpanet in "Batofar", parijs.
Dus ik denk niet dat ik het budget zal hebben voor naar NL te gaan :)

Ultradyne? When? Where??

24 oktober in Amsterdam, samen met een hoop Bunker/Creme artiesten:

http://www.globaldarkness.com/?cat=52

Locatie is echt top, een oude Oost-Duitse ijsbreker genaamd 'Stubnitz'.

http://www.stubnitz.com/0/ship/img/3.jpg
http://www.flowing.nl/photos/Stubnitz1.JPG
http://static.djguide.nl/image//locations/stubnitz_vanbinnen.jpg

Ik ga nu zaterdag al 11/10 naar Luke Eargoggle in Antwerpen.
en 18/10 naar Mr Gerald Donald (de helft van drexciya dus ;) ) hij komt als Dopplereffekt/arpanet in "Batofar", parijs.
Dus ik denk niet dat ik het budget zal hebben voor naar NL te gaan :)

Oh de vorige keer Parijs heb ik toen gemist, en nu weet ik het weer te laat :(

Heb hem gezien in Tivoli toen hij net met Dopplereffekt een nieuwe richting op gegaan was, dat was wel echt heel bizar toen ook omdat ik zelf nog de oude Dopplereffect verwachtte.

Zeker doen :)

Maar wat vind je van de nieuwere dingen van GD? Ik blijf het wel kopen en met plezier naar luisteren maar ik mis de funk en warmte vaak.

Zeker doen :)

Maar wat vind je van de nieuwere dingen van GD? Ik blijf het wel kopen en met plezier naar luisteren maar ik mis de funk en warmte vaak.

Goh, het is te zien welk project...

Ik hou wel van die strakke arpanetdingen en zo... Maar Drexciya blijft het beste voor me. Mss was het Stinson die de funk bracht in de muziek van drexciya? ;)

Dag mannen,

Zal ik me dan toch ook even voorstellen :)
Mijn naam is Mariska, ben 19 en uit België, en vreemd genoeg ben ik hier een van de enige meisjes :D

Ik maak zelf muziek met FL8 (sinds juli 2008 ), zou geen genre op m'n muziek kunnen plakken dus luister zelf maar eens zou ik zo zeggen: www.myspace.com/mariskaneerman ;)

Ik luister vooral naar elektro, detroit techno, en soms ook wat van die diepere ambienttoestanden :) Mijn grootste invloed is Drexciya/Transllusion.

Van synths ken ik absoluut niets, maar ik wil wel bijleren en vooral een goeie manier van werken vinden om m'n tracks te verbeteren.

Groetjes!! :doei:
Mariska

goed bezig :okdan:

Mss was het Stinson die de funk bracht in de muziek van drexciya? ;)

Toch waren zijn solo projectjes uit die tijd wel altijd wat stijver en minder warm dan wat ze samen maakten of JS solo maar altijd in de basis toch echt wel funky.

Ook een mooie link:

http://www.drexciyaresearchlab.blogspot.com/

Ben het niet altijd met hem eens maar wel echt super interessant vaak.

welkom mariska!! lekkere deuntjes op je myspace zeg. Leuk om te zien dat er gelukkig ook nog mensen zijn die wat met melodie en harmonie doen. Gebruik je ook nog vsti's of alleen samples etc.??

welkom mariska!! lekkere deuntjes op je myspace zeg. Leuk om te zien dat er gelukkig ook nog mensen zijn die wat met melodie en harmonie doen. Gebruik je ook nog vsti's of alleen samples etc.??
Dankje voor het compliment!!! Ja ik hou van melodie :)

Momenteel gebruik ik gewoon de standaardgeluidjes van FL8 ^^
moet nog leren om met vsts te werken ;)

toch wel weer frappant dat een nieuw aangemeld meisje binnen no time zoveel reacties krijgt van al die synthnerds hier

:stupid

Hey die Mariska overigens

toch wel weer frappant dat een nieuw aangemeld meisje binnen no time zoveel reacties krijgt van al die synthnerds hier

Als jij je nou even als meisje aanmeld zullen we jou ook een warm welkom geven oke ? 8o)

Als jij je nou even als meisje aanmeld zullen we jou ook een warm welkom geven oke ? 8o)

Moet 'ie wel even zeggen dat 'ie van Electrohouse houdt }:|

*warmt de teerpotten op en snijdt donzen deken open*

Vanaf juni bezig en dan toch al wel redelijk goed in elkaar zittende dingen bouwen, dat is wel netjes. Ik kan de mix niet zo goed beoordelen over mijn laptop speakers maar op zich zijn de melodieen en de geluiden wel goed gecombineerd.

Hehe, het is inderdaad wel opvallend :D

Attachments

• meisje.jpg
    meisje.jpg
    214,4 KB · Bekeken: 87
Vanaf juni bezig en dan toch al wel redelijk goed in elkaar zittende dingen bouwen, dat is wel netjes. Ik kan de mix niet zo goed beoordelen over mijn laptop speakers maar op zich zijn de melodieen en de geluiden wel goed gecombineerd.

Dank je :)
Ik hou me er niet zoveel mee bezig.... toch veel minder dan ik zou willen.

Mja de tracks klinken op myspace helemaal anders dan gewoon op m'n itunes... veel dingen die te luid of te stil staan :(:(

Back