het meisje

Ik denk niet dat al die mannen hier positieve reacties zetten over m'n muziek omdat ik een meisje ben, toch? dat hoop ik tenminste. Dat zou maar stom zijn :).

Dat is ook zo, vandaar dat ik zeg dat je muziek ook best leuke elementen heeft qua melodie maar redelijk klinkt als een veredelde demo uit een synthesizer... niet lullig bedoeld maar hiermee bedoel ik dat de sound en mix redelijk plat klinkt..
ik mis das gewisse etwas zegmaar... 8)

Dat is ook zo, vandaar dat ik zeg dat je muziek ook best leuke elementen heeft qua melodie maar redelijk klinkt als een veredelde demo uit een synthesizer... niet lullig bedoeld maar hiermee bedoel ik dat de sound en mix redelijk plat klinkt..
ik mis das gewisse etwas zegmaar... 8)

alles gebeurt met headphones, ik heb geen luidsprekers hehe

Leuk he die vriendin van mij :dubbel:

ik volg deze topic nou al een paar dagen, best grappig.
godskanonne zeg, lijkt de aperots wel.
maar goed, Mariska, hartelijk welkom en welkom gefeliciteerd.(wt schippers)
volgens mij zouden nog veel meer dames dit forum op moeten vrolijken.
groeten,
jeroen

ik denk wel dat er hier eens mensen naar een cafe moeten gaan. tjongen. sorrie voor het vervuilen van deze lijn.

Mariska heb je het nog naar je zin. fijn welkom. wat doe je voor je werk of zit je nog op school, ben je getrouwd heb je een vriend. hoe kom je aan deze muziek style (van vriend(en)(inen) hoe lang luister je dit al. wat zijn je andere hobbies. favoriete, drank, disco, vakantie: stad, land, sport of zee. wat vraag je voor sinterklaas. bla die bla die bla ofte wel vertel. Daar is deze lijn voor.

Back