• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[dat] Sony Es55

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

fuse

Gepokt en gemazeld
Te koop/ruil.

Sony ES55 DAT speler. Ideaal voor digitaal opnemen of goed A/D converters.
Geen gezeik met een te trage computer of zo. Daar heb ik hem toendertijd ook vaak voor gebruikt.
De koppen zijn nog niet zo lang geleden vervangen (was 150€) dus hij is nog goed.
Zelfs nog houten zijkantjes voor het rustieke uiterlijk.
En voor het gemak zitten er nog 10 DATjes bij en een AB natuurlijk. :)

De vraagprijs is 175€ (nieuwe koppen!)
Of ruilen met FX spullen of zo kan ook in overleg uiteraard.

Ik heb er mischien wel intresse in.

ik wil een dat recorder gebruiken om de volgende redenen.

Als ik iets sample van vinyl met me MPC..wil ik het van me MPC naar me focusrite trakmaster sturen (compressor/eq'e etc) en recorden op DAT. En dan met me MPC weer vanaf DAT terug sample.

Maar ik kan op internet helemaal geen spec's over de 55 es vinden. Weet je waar ik die kan vinden? zodat ik kan checke of het kan wat ik wil

Hij komt uit begin 90 zie ik. Is er kwa techniek nog wat veranderd tussen oude en nieuwe dat recorders? of is de kwaliteit gewoon het zelfde gebleven?

Het is dus wel mogenlijk dat ik via een analoog in op de DAT drums erop kan opnemen en weer terug samplen naar me MPC?

en valt hij door de houten zijpanelen wel intebouwen in een 19" rack (zo'n soort lade van losse componenten)

wat een vragen weer haha:D

Het is een van de eerste DAT modellen die in Nederland te koop was. En die houten zijkanten kan je eraf halen en dan past hij wel in een 19" rack. D'r zitten geen gaten of zo voor. Maar die boor je er desnoods in en zet je hem vast met bouten en moeren :)

Hij staat nu ook op marktplaats.nl.

En ik hoop dattie gauw de deur uit gaat. Wel jammer want het is een prima ding, mja andere dingen gaan voor.

In je add op mp.nl zit een spel fout niet dat ik nooit spel fouten maakt maar op mp.nl staat dat nogal slordig>Of anders wat betekend incluis de hout 8)

Sony DAT recorder ES55 inclusief 10 datjes.
Het loopwerk is vervangen dus hij is in tiptop conditie. Incluis de houten zijkantjes.

Dit zie ik hoor, dus is er nix aan de hand volgens de mijn. :)

Hij is weg.

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back