Mijn nieuwe track volledig analoog...

Ik heb het nummer nu al een stuk of 15 keer gehoord en ik hoor steeds nieuwe dingen. :peukie:

Maarre.. om dit nu trance te noemen vind ik wat ver gaan.. Armin zal 't niet ZO snel in een set verwerken denk ik.. Scooter daarintegen... :D

mmmmmmmm.........onze parkietjes vinden het niet echt geweldig :)
En die zijn toch Brighter Death Now en andere death industrial gewend :)

een soort transistor-radio on steroids.

.... Scooter daarintegen... :D

STERKER nog..

:D

pic-scooter2.jpg

Tsja - bijzonder...?

Ik snap nu wel dat Bass altijd afgeeft op alle muziek die melodie heeft. :D Maar ergens klinkt het ook wel heel erg naar het geluid dat je krijgt als je een bandje met data afspeelt (zoals op mijn oude MSX :P ); m.a.w., is dit de data-file van de track of de track zelf? :confused: (maar ja - 'volledig analoog' <=> 'data-file'...)

In ieder geval ben ik nieuwsgierig wat Bass hier zelf over te zeggen heeft. :)

He Zoid, dat jij deze remix heb kunnen maken betekent toch dat jij Scooter in je muziekcollectie heb staan...:D

:D Je wil niet weten wat ik allemaal heb...

Kleine geruststelling: 't nummer stond op zo'n "MTV-cd" uit 1995 *D

In ieder geval trekt deze track de aandacht.
Misschien komt de track beter uit de verf met beelden erbij.

Als ik er een beeld bij vorm, zie ik het volgende:

Een vlieg die zijn vleugels poetst om ze vervolgens "stationair" te laten draaien. Ondertussen is er een mens met een vliegenlamp. De persoon in kwestie (laten we er een vrouw van maken) doet de stekker van de lamp in het stopcontact. Op dat moment stijgt de vlieg op en vliegt richting lamp. De vrouw pkt ondertussen een stofzuiger en zet deze aan en begint te stofzuigen. Het beeld wisselt nu telkens sneller van de stofzuigende vrouw naar de vlieg, die een gewisse dood tegemoed gaat. Dan vliegt de vlieg tegen de lamp en wordt geëlectrocuteerd. Hoe de vlieg geëlectrocuteerd wordt zien we dan in slowmotion, ook zie je hoe het leven van de vlieg aan zijn ogen voorbij trekt. Daarna ook nog een shot van de vrouw, die toevallig ziet (tijdens het stofzuigen, maar stofzuiger is nu qua geluid uitgefade) hoe de vlieg gefrituurd wordt. Ze vindt het fascinerend om te zien, maar walgt van zichzelf over het feit dat ze gefascineerd is door een gefrituurde vlieg. Eindshot is een close-up van haar enigszins walgende gezicht.

:D

Heb jij staan sproeien met soldeer tin in je studio?

Back