Mindhunter
Ouwe rot
Bericht is 8 oktober geschreven en nu al 59 keer beantwoord en 1.402 bekeken.
In ieder geval populair!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bericht is 8 oktober geschreven en nu al 59 keer beantwoord en 1.402 bekeken.

Zo had ik ooit hier een topic gestart die heette Tr909 & Tb303
en de tekst was "'s kijken hoe gek we zijn."
Nou dat gebeurde hoor, 1 dag later gesloten![]()

)jammer dat "gewone" tracks hier bijna geen aandacht krijgen maar dit wel...
(no offence Bass)
ff op een wat serieuzere noot dan, zijn er mensen die dit mooi vinden? zo ja, wat trekt je hierin aan? en vind je het zo goed dat je er geld aan zou uitgeven? zijn er uberhaupt commerciele artiesten die dit soort "noise" maken? is voor mij een volledig nieuw terein.
Ik dacht dat we met "soundscapes" en "noodles" toch wel de grenzen van muzikaliteit hadden gevonden, maar het kan dus blijkbaar nog verder.

Muziek is wadde gewend ben.
Dit stuk is voor mij te kort. Had iets langer gemogen.![]()

jammer dat "gewone" tracks hier bijna geen aandacht krijgen maar dit wel...
(no offence Bass)

dat komt waarschijnlijk omdat hier al veel teveel "gewone" tracks zijn...
)Mijn respect heb je ook Bass, op de meest vreselijke, al zo vaak gehoorde muziek, wordt hier nog positief gereageerd, en nu gaan mensen plotseling zo flauw reageren als het even geen beat heeft. Niks tegen beats etc, ik ben er zelf zeker ook van, maar kan dit soort dingen altijd waarderen. Zie het gewoon als een compositie van klanken en texturen. Zoals hier eerder gezegd misschien niet vernieuwend, wat is dat wel, maar weinig gehoord hier op synthforum. Had eigenlijk niet verwacht dat de mensen hier zo narrowminded reageren op deze muziek? Ik wil meer Bass! (Alleen dat soort hufterige statements als in de Mijn studio annex crib XIV thread moet je niet meer maken)
(Alleen dat soort hufterige statements als in de Mijn studio annex crib XIV thread moet je niet meer maken)
sorry maar die weet ik echt niet, wat heb ik gezegd dan daar? :confused:
ik heb gelukkig niet zoveel apparatuur nodig om muziek te kunnen maken

Om nog even verder te zeuren, noise vind ik overigens wel een erg vervelende manier om het in een hokje te stoppen. Maar verder, no offense![]()

Dit zei je, maar het was maar een grapje hoor:
QUOTE]
Mja ik heb ook ooit gearlust gehad tot ik erachter kwam dat je echt niet zoveel gear hoeft te hebben om muziek te kunnen maken en als je er uitgebalanceerd en creatief mee om kan gaan hoef je echt maar een paar stuks apparatuur te hebben...