Trance snippet

trancentral

Raver
Hey!

Zo eindelijk heb ik een nieuwe pc :P Na jaren op een oude trage pc te hebben gewerkt kan ik nu eindelijk alles soepel afspelen :halleluja

De snippet is iets in de trance style, de opbouw is nog niet goed en ook de mixing kan nog net iets beter denk ik. Het zijn basicly de verschillende onderdelen achter elkaar. Ik ben erg benieuwd naar eventuele feedback! :biertje:

Attachments

• e6.mp3
    3 MB · Bekeken: 85
Het mist iets in het geluid, ik weet niet wat maar het mist iets.
Het eerste geluidje met die langzamen delay, probeer die delay op 1/8. te zetten, dit brengt meer snelheid in je track en hij loopt dan ook lekker mee op de bassline.
Probeer je snare rolls te vervangen met opkomed ruis of een pitch die omhoog gaat. Een ander truukie is om een flanger mee te laten lopen op de snare rooll zodat ie lekkerder omhoog komt. Die juigende mensen vind ik nep. Snare zelf mag iets harder.
De break rond 1.41 heeft van te voren te veel stop stukken, dat de kick even wegwalt, snare rolletje en weer gaan. Dit doe je te vaak achterelkaar. Tevens zou ik deze break veel langer opbouwen om spanning in je track te creeren. Je springt te veel van de hak op de tak.

Succes

Back