Montfrooij
Gepokt en gemazeld
Weer een Push 3 jam resultaat 
Hij begint z'n waarde te bewijzen....
Gemaakt in 2 avonden jammen en 1 avond arrangeren.
Bestaande uit :
Ik ben op zoek naar iets wat de Reason synchronous effect modulator kan nabootsen, maar wil nog ff wachten tot Black Friday met het aanschaffen van shaperbox.
(of de Arturia effects uitbreiding, maar die is me nu ook te duur) dus die effect modulaties zijn met ingebouwde lfo's gedaan.
Voor wie hem liever luistert zonder videogeluid :

Hij begint z'n waarde te bewijzen....
Gemaakt in 2 avonden jammen en 1 avond arrangeren.
Bestaande uit :
- Een drum track voor de 'percussieve elementen' met een grote rol voor EFX Fragments van Arturia. De kit is stock Ableton Live.
- Een drum track voor de 'gewone' drum, wederom met EFX Fragments, maar nu op de achtergrond. De kit is wederom stock.
- Bas = de favoriete bass patch Basic Jupo Bass met wat tweaks en een heel klein beetje reverb
- De piano is een Kontakt library 'Postfelt' met drie Arturia plugins er achter. (EFX Fragments, Delay Eternity en Dist Tube) en hij krijgt een beetje Hybrid reverb.
- De pad (op de achtergrond) is een stock patch met een trance gate (Max4Life) en wederom EFX Fragments.
- Tenslotte de arp, dat is weer een stock patch met twee shapers die de cutoff moduleren en een stock chorus er achter.
Ik ben op zoek naar iets wat de Reason synchronous effect modulator kan nabootsen, maar wil nog ff wachten tot Black Friday met het aanschaffen van shaperbox.
(of de Arturia effects uitbreiding, maar die is me nu ook te duur) dus die effect modulaties zijn met ingebouwde lfo's gedaan.
Voor wie hem liever luistert zonder videogeluid :

Als dát geen geluk brengt!