Ik sta op het punt om de volgende mixer op te halen, de aankoop is in principe al rond door mondelinge overeenkomst
maar toch, ondanks de goede prijs en staat van de mixer, heb ik bedenkingen gekregen
op internet ben ik paar artikelen tegen gekomen die de Mackie CR1604 (niet de VLZ en niet de VLZ Pro) kraken
een wiring-issue zou het geval zijn
Bron: sweetwater.com
en ook hier: hier gaan ze er uitvoering op in
nu mijn vraag, aangezien dit m'n 1e mixer is.. voor z'n doel lijkt hij perfect.. lekker veel L/R jack ingangen, Eq mogelijkheden
maar wat is nu precies het probleem met dit model? hoe ga ik last ondervinden van dit bekabelings probleem? :confused:
Thx als iemand me het een beetje kan toelichten, doe ik een verstandige aankoop?
maar toch, ondanks de goede prijs en staat van de mixer, heb ik bedenkingen gekregen
op internet ben ik paar artikelen tegen gekomen die de Mackie CR1604 (niet de VLZ en niet de VLZ Pro) kraken
een wiring-issue zou het geval zijn
Bron: sweetwater.com
On the original Mackie CR-1604 (not VLZ or VLZ Pro) the left and right main outputs are wired with ring hot and tip cold. All other connections (including the balanced mono out) are wired as you would normally expect. The obvious question is, why? But I haven't bothered to try to find that out. It is what it is. Anyone using an original CR-1604 beware.
en ook hier: hier gaan ze er uitvoering op in
nu mijn vraag, aangezien dit m'n 1e mixer is.. voor z'n doel lijkt hij perfect.. lekker veel L/R jack ingangen, Eq mogelijkheden
maar wat is nu precies het probleem met dit model? hoe ga ik last ondervinden van dit bekabelings probleem? :confused:
Thx als iemand me het een beetje kan toelichten, doe ik een verstandige aankoop?