tijd voor een virus

Status
Please reply by conversation.

von haulshoven

Ouwe rot
nog nooit zon ding gehad, wil er wel eens 1 proberen.
wie o wie heeft er 1 voor een zachte prijs?

een zgan B versie heeft de voorkeur en het liefst uit het noorden des vaderland.

nog nooit zon ding gehad, wil er wel eens 1 proberen.
wie o wie heeft er 1 voor een zachte prijs?

een zgan B versie heeft de voorkeur en het liefst uit het noorden des vaderland.

ja kvindt t ook wel een leuk ding en redelijk priced these days
iedereen doet zn b weg vanwege aanschaf een c
mooi ....*D
is de c zoveel beter / meer + jes/ stemmen o.s. wat ...?

en de snow is dat wat
beter dan een virusc ?
:doei:

Ik heb de b en ben hier redelijk bekend mee. Ik zie alleen aan de plaatjes al dat de c veel gebruikersvriendelijker is. Bij de b zit je namelijk al snel in een menu. Qua geluid/specs zou ik mijn b niet wegdoen voor een c maar wel voor de gebruikersvriendelijkheid.

o, de layout met hardware controllers is toch hetzelfde?
wat zou dan het verschil in menustructuur moeten zijn ?

Kijk maar eens naar de lfo en oscilator sectie. Op de c heb je dezelfde koppen voor de vershillende lfo's en osc's en zijn meteen benaderbaar. Op de b is dit niet en zit dit in de menu's.

Ja, volgens mij heeft de C eerder meer menu's dan minder want er zitten wat meer functies op en volgens mij niet meer knoppen...

En zo ingewikkeld is het nu ook allemaal niet, want verreweg het grootste deel van de soundediting is gewoon met de knoppen te doen.

meer knoppen meer funkties en meer effecten heeft de c, de sound met de b hoor ik weinig verschil tussen, check de access site eens en zoek de verschillen

Status
Please reply by conversation.
Back