BCR2000 editor.

Mindhunter

Ouwe rot
Ik zoek de bcfredit voor de behringer BCR2000.

Ik heb heel het internet afgezocht en echt alle links die ik vind zijn dood.

Dus als iemand hem voor me heeft zou dat fijn zijn.

bcfredit van birdie dus.

Thanx!

Hallo jongens,

Ik heb nog een vraagje ove de BC-Edit, dus die van Behringer en niet die van Birdie. Ik heb geisteravond fijn allerlei presets gemaakt in de BC-Edit voor mijn BCR en als fil opgeslagen op de computer voor backup. Echter toen ik de presets naar de BCR wilde opslaan, dus de huidige presets overschrijven, geeft het programma een error en een bericht 'we are currently working on...' En ik heb gewoon de Beta versie die nu op de Behringer site staat.

Kent iemand dit probleem? En als ik dan toch die van Birdie ga gebruiken, kan ik dan gewoon mijn preset--file die ik in BC-edit heb gemaakt via de editor van Birdie op mijn BCR wegschrijven?

Alvast bedankt! :halleluja

Omdat de site waar BCFRedit te downloaden was weg lijkt te zijn upload ik'm effe hier voor safe keeping.
:okdan:

Attachments

• bcfredit.zip
    400,3 KB · Bekeken: 112
Ik heb nog een vraagje ove de BC-Edit, dus die van Behringer en niet die van Birdie. Ik heb geisteravond fijn allerlei presets gemaakt in de BC-Edit voor mijn BCR en als fil opgeslagen op de computer voor backup. Echter toen ik de presets naar de BCR wilde opslaan, dus de huidige presets overschrijven, geeft het programma een error en een bericht 'we are currently working on...' En ik heb gewoon de Beta versie die nu op de Behringer site staat.

Welke Java-versie heb je? Ik heb moeten dowmgraden om de editor te kunnen gebruiken. Tot ik naar een andere overstapte...

Welke Java-versie heb je? Ik heb moeten dowmgraden om de editor te kunnen gebruiken. Tot ik naar een andere overstapte...
Idd, hetzelde geld volgens mij voor de editor van de Virtualizer Pro 1200P en Modulizer Pro 1000P. werkt ook niet. Maar weet niet meer zeker of dat door java komt of dat die alleen op win98 werkt.

Back