Mijn nieuwste track volledig analoog (voor de liefhebbers van de vorige)

Bass zijn ruis klinkt nog mijlenver van dat videootje hoor.

Vind er bovendien niets aan, veel te theatraal. Al dat hoofdgeschud, kom op, wie trapt daar nu nog in...

mensen zouden meer naar efterklang moeten luisteren!!!

?

ja maar mijn soundscape is alleen maar een Sherman filterbank dit is een volledig orkest

precies, en dat is waar het om gaat.
Muziek, frequenties, en melodieen moeten allemaal met elkaar praten.

Net als alle stukken van bach, mozart, beethoven.
Het is niet alleen maar kijk hoe cool bliepje/scape ik maak. Maar het is meer van kijk wat alle melodieen elkaar zeggen. Kijk ze elkaar liefhebben! (:

Tenminste dat is mijn opninie. Voor de rest vind ik het wel interessante sounds hoor maar niet vernieuwend ofzo. Maar wel leuk (:

Nee Aphex twin is het niet.... Vaag maar dit haal je toch als peanuts uit reaktor etc. Wat is eigenlijk je input signaal geweest? Noize en oscillerend filter? Heb ooit een demo van de heer Shermann zelf gehad (ja die Belg) dat was echt filtering op zijn max, dus ik veronderstel dat je met deze piece of gear nog veel extremer/ creatiever moet kunnen zijn enfin! Suc6

...dat was echt filtering op zijn max, dus ik veronderstel dat je met deze piece of gear nog veel extremer/ creatiever moet kunnen zijn enfin! Suc6...

+1 yep...de FB is een instrument opzich en doet en kan veel meer dan dit, en dat maakt het ook pas interessant als je je daar gaat begeven. Sowiezo credits op basis van welke gear je SLECHTS hebt gebruikt krijgt niemand van mij...gaat toch echt om het klinkende eindresultaat

een soort van aurale zelfbevlekking dus?

aural self-stainment?

goede bandnaam :)

Back