Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het probleem is met de mensen op marktplaats:
ik krijg gewoon van niemand een reactie terug... er staat ook een mono op, heb al geboden, heb al gemailed, hij heeft ondertussen al z'n advertentie aangepast, dus is online geweest, maar ik krijg geen reactie(gewoon de vraag wat ie ervoor wil hebben)
waarom een mono? ik vind monophone synths relaxed spelen en aangezien ik geen bergen met geld heb en ik zo 1,2,3 geen andere optie weet voor een leuk bedrag(maar als je een andere optie hebt: laat het maar horen hoor)

Nou ik heb hem ook gehad en ik vond hem wel lekker goor maar veel te statisch met envelope en LFO en gewoon spelen alleen. Ik kan al niet zo goed zonder aan knoppen tegelijk te tweaken goed spelen, laat staan dat ik ook nog de cutoff en attack loop te tweaken.
Maar het filter is wel goed smerig hoor![]()

kijk dat is mooi, ik ben wel van de smerige dingen
(ga er vanuit dat de cruise en de mono ongeveer hetzelfde filter hebben, of ga ik heel fout daarin? op dit moment zie ik de cruise als een "upgrade" van de mono, daar de cruise ook gewoon volledig mono kan)