draaibare synth standaard

outvorst

Nieuwkomer
Dat zoek ik dus:

een draaibare synth standaard voor 1 keyboard + microfoonstatief. Ik zie ze soms op diverse podia, maar heb nog steeds geen idee waar deze vandaan komen.

Alle suggesties zijn welkom!

Alvast bedankt!

groeten,

Hans

Jordan Rudess (toetsenist Dreamtheater) werkt ermee (met een Oasis). Geen idee wie die dingen levert.

Standaards worden voor Jordan custom gemaakt door een nederlander, Patrick Slaats. Er is dus geen fabrikant of leverancier ofzo die die dingen maakt. Er was 1 kerel die een paar maandjes geleden een standaard van Patrick Slaats te koop had staan hier op het forum. Zat er nog over te denken om hem te kopen, maa hij vroeg er wel wat voor: eerst rond de 650 euro, later gezakt naar 450 dacht ik. Heel tof maar vond het toch wel veel geld om rondjes te kunnen draaien, uiteindelijk toch maar niet gedaan. Geen idee meer wie het was of dat de standaard nog te koop is. Zou je ff moeten zoeken, maar of ie nog te koop is... Denk eigenlijk niet.

Dus eigenlijk 2 opties: In contact komen met Patrick slaats of zelf gaan knutsellen...

650 Euro???

Dan wil er nog iemand verdienen aan die dingen....
Ik bouw ze custom en kom dan nog niet eens op die prijs.......
Hoewel............ Een tijd geleden was de prijs van staal,aluminium en RVS vrij hoog, maar toch kwam ik niet aan dat bedrag.....

Maar, voor vragen ben ik dus te bereiken...

aluminumly,

P@

Back