Step sequencer ? ?

RVL

Stamgast
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een step sequencer vst. Maar wel zoals ie in FL studio is. Vind FL studio ruk om in te werken, maar het heeft dus wel een briljante S.S. Deze is in simpelweg in staat om op iedere track een ander geluid te zetten. En dat op een snelle en simpele manier zonder eerst te klikken op bestand->openen etc. De andere variant is dat je 1 synth toewijst en m dan als soort van matrix gebruikt. Dit bedoel ik dus niet. .

Iemand een idee. Heb me suf gezocht, maar ik kan het niet vinden.

1000x dank voor de gouden tip

Gr,R

SONAR heeft een soortgelijke stepsequencer
...
anders een VST MPC-achtig iets zoals bijv FXPansion GURU

suc6!

PS; als je Fruity zo ruk vind, waarom wil je dan wel met een soortgelijke stepseqeuncer werken ?
ik niet helemaal begrijp :)

grtz!

:mega:

Laatst gewijzigd:
voldoet niet helemaal aan je eis, maar toch ;)

Misschien is dat inderdaad iets.. ik ga me erin verdiepen thanks..

De reden dat ik FL studio ruk vind is omdat ik gewend ben aan cubase/logic. Dit werkt toch heel anders. Ik vind FL studio onlogisch in elkaar steken in mijn optiek, maar de fruityloopers zeggen dat weer van C&L.

Maar wat wel opvallend handig is, is dus die stepsequencer.
Ik hoop dat ik er wat aan heb..

iemand nog andere ideeen ?

ja dat kan inderdaad, maar wat ie dan doet is de master channels van FL doorsturen naar cubase. Wat inhoud dat ik nog mn hele track moet bouwen binnen FL. Hij komt dan alleen binnen op 1 spoor..

tenzij ik iets verkeerds doe en je het anders voor elkaar krijgt. Dan hoor ik het graag

Ik heb misschien wel een ideetje.
Je zou Idrum van Izotope kunnen geruiken: check.

het is eigenlijk gemaakt voor drums maar je kan gewoon waves inladen en de patterns zijn eigenlijk net als een step sequencer. Hoop dat je er wat aan hebt.

De hyper editor van logic al bekeken?

27680_iDrum%20article%20pic.gif

dank voor je info...

ik vind de s.s. van fl studio erg fijn om mee te werken, alleen het sequence gedeelte vind ik erg onoverichtelijk. Het knippen/plakken/slepen etc ben ik gewend te doen in logic/cubase. Dit werkt op een totaal andere manier dan in flstudio vandaar..

Back