HELP Cubase werkt niet!

Gewoon de SX1 in de kast leggen en direct 4 installeren, dan komt het allemaal goed, tevens even de laatste Synchrosoft software installeren

ik zou eerlijk gezegd ook geen cubase gebruiken op mac.
vroeger wel (pre OSX)

volgens mij draait cubase ook gewoon beter onder windows

veel succes en laat zeker weten of het deftig werkt!

ik zou eerlijk gezegd ook geen cubase gebruiken op mac.
vroeger wel (pre OSX)

volgens mij draait cubase ook gewoon beter onder windows

veel succes en laat zeker weten of het deftig werkt!

Thnx..

Het zal zeker deftig werken.. Meerdere personen in mijn omgeving werken met 4 op Mac... 1 iemand (bekende producer in de HC) is zelfs overgestapt van logic naar cubase :bekdicht::bekdicht: Ga snel die upgrade aanschaffen want ik kan m'n ei nu niet kwijt! Maar ik ben bang dat ik nog even op m'n salaris moet wachten :duivels:

idd, dat, en het feit dat er met OSX heel veel veranderd is op audio midi gebied sinds Cubase SX 1

ik herinner me vooral veel horror, tot SX3

Wordt weer lekker getrolled door een stelletje sukkels.

Als je legale cubase koopt dan kun je probleemloos upgraden en mocht je in de shit komen dan heb je altijd nog support die je kunnen helpen.

Wordt weer lekker getrolled door een stelletje sukkels.

Als je legale cubase koopt dan kun je probleemloos upgraden en mocht je in de shit komen dan heb je altijd nog support die je kunnen helpen.

... here we go again...
... als je het via de fabrikant niet opgelost krijgt moet je het zelf maar uitzoeken ?

Hij heeft nog niet eens contact opgenomen (zover wij weten) dus wat lul je nou? (DAAR HEBBIE VOOR BETAALD)
Lijkt gvd wel alsof iemand geneens meer een gewone vraag kan stellen.

Cubase help desk is niet geopend op zaterdag en zondag ;)

En natuurlijk was het probleem voor de hand liggen:)
Gewoon even de syncrosoft license control centre updaten :mexico:

Back