MIDI via QWERTY inspelen....

Kevin

Tis niet te gleuven
Voor velen van jullie niet acceptabel misschien maar aangezien ik in mijn auto beperkt ben qua ruimte en dus geen compleet keyboard mee kan sjouwen zoek ik dus een applicatie of plugin waarmee ik in Cubase 4 MIDI noten d.m.v. mijn toetsenbordje in kan spelen.

Heb het hele net afgezocht maar kom op niets uit..bestaat er wel zo iets ? :confused:

die werkt, in samenwerking met loopbe1:

http://nerds.de/en/loopbe1.html

virtual midi keyboard (vmk) naar loopbe1 routen, daarna in je sequencer loopbe1 geselecteren als midi input. Werkt iig met cubase 5.

Wel handig om vmk "always on top" te zetten, want hij werkt alleen als hij geselecteerd is. En dan gaat moeilijk als je in bv cubase steeds moet minimaliseren voordat je geluid hebt.

Voor velen van jullie niet acceptabel misschien maar aangezien ik in mijn auto beperkt ben qua ruimte en dus geen compleet keyboard mee kan sjouwen zoek ik dus een applicatie of plugin waarmee ik in Cubase 4 MIDI noten d.m.v. mijn toetsenbordje in kan spelen.

Heb het hele net afgezocht maar kom op niets uit..bestaat er wel zo iets ? :confused:

Woon je in je auto?
Sorry, kon het niet laten.

Back