Sony Acid vraagje..

RemcoG

PsychedeliciousArabicSurf
Hee beste mensen!

Ik gebruik nu al een tijdje Acid Pro 6.0 het bevalt me opzich goed.. Maar ik begin me ergens nogal aan te ergeren.

Als ik op 'record' druk, dan begint hij meteen met opnemen. Ik zou graag nog bijvoorbeeld 4 tellen hebben voordat de daadwerkelijke opname begint. (of nog beter.. Vanaf het moment dat er een midi signaal binnekomt)
Ik heb door de opties zitten scrollen, en door de handleiding zitten bladeren, maar ik heb het niet kunnen vinden.

Is dit wel mogelijk? Zo ja, hoe dan?

Bij voorbaat dank,
RemcoG

Hee beste mensen!

Ik gebruik nu al een tijdje Acid Pro 6.0 het bevalt me opzich goed.. Maar ik begin me ergens nogal aan te ergeren.

Als ik op 'record' druk, dan begint hij meteen met opnemen. Ik zou graag nog bijvoorbeeld 4 tellen hebben voordat de daadwerkelijke opname begint. (of nog beter.. Vanaf het moment dat er een midi signaal binnekomt)
Ik heb door de opties zitten scrollen, en door de handleiding zitten bladeren, maar ik heb het niet kunnen vinden.

Is dit wel mogelijk? Zo ja, hoe dan?

Bij voorbaat dank,
RemcoG

Ik weet niet in 6 maar in versie 7 is dat simpelweg alle mogelijke keuzes te combineren
Plaats? :de meest rechtse knop+pijltje op de transportbalk (daar waar start,stop, pauze etc..) veeel opties en geluiden, maar die kan je via de options/preferences/Audio kiezen. succes!

verslavend progje die Acid en kleurtjes zijn ook goed. Vor de rest zie ik ook een step sequencer en of die midiclick gevoelig is, ben nog maar een 2 tal dagen mee bezig dus nog te nieuw dus.

:mexico:

Back