Sony Acid 6.0 vraagje

RemcoG

PsychedeliciousArabicSurf
Heej beste mensen, ik ben vandaag een beetje aan de slag gegaan met de trial van ACID 6.0 en ik heb een vraagje.

Ik heb zelf een heel erg fijn host programma voor mijn UF8 (brainspawn's forte) en ik zou graag het geluid van het keyboad als audiotrack willen opnemen. Zodat ik gebruik kan maken van Forte.
Maar nu is m'n vraag; hoe zet ik de Realtek HD (m'n geluidskaart) de output ervan op de input? Of inelkgeval de goeie setting dat ik als het ware geluid van m'n pc opneem.

Alvast bedankt,
RemcoG

^ De Post hierboven ^ is al opgelost.. V Je moet hier beneden zijn V

Nja.. uiteindlijk heb ik een manier weten te vinden via zo'n raar programmatje (TapeIt) maar er zijn uiteraard ;) nieuwe problemen.

Het komt erop neer dat ik een stuke uit een audioclip wil weg knippen.. maar er is in Acid iets van een 'grid' ofzo.. kweet ook niet precies.. Maar ik kan dus niet precies dingen naar mijn hand neerzetten, want dan schiet de clip door naar het ander vakje. En ik weet ook al niet hoe ik stukjes uit clips kan knippen.

Als iemand me weet te helpen, mijn dank is groot 8o

MVG,
RemcoG

Je moet even in- en uitzoomen en dank kun je - uit mijn hoofd - met page up en pagedown kleine stukjes opschuiven. Maarreuh, voor dit soort basis dingen kun je denk ik beter de handleiding van Sony Acid downloaden, is prettig te lezen en staat in zijn geheel op de site. Op YouTube staan ook verschillende op weg help clipjes.

Back