Reviews

Hover

-
He, ik had nog niet ontdekt dat het forum ook een eigen plekje had voor reviews. Dat lijkt me heel wat interessanter dan sommige reviews die je leest op de welgekende sites.

Heb ik toch enkele vraagjes:

Is het mogelijk om een lijstje te zien met alle reviews, of per categorie (bv fabrikant)? Nu zie je de 10 recentste/beste reviews en om de overige te zien moet je dus alle lettertjes aanklikken in de hoop dat er iets te lezen valt. Naar mate er natuurlijk meer reviews worden geplaatst zullen meer lettertjes 'iets' opleveren ("En Pierre, wat schuilt er achter de letter Z?" Nu nog niets maar wie weet... binnenkort Z1 ;) )

Zijn er bepaalde afspraken die we best volgen?
Mag er slechts 1 review per type synth worden geplaatst of mogen andere reviews van eenzelfde toestel ook geplaatst worden?
Zijn er 'verplichte' onderdelen die een review moet bevatten of is dit vrij?

In ieder geval een leuke en nuttige aanvulling op het forum.

Ik moet toch dringend eens wat meer rondneuzen op het forum om te zien of er nog functies zijn die ik nog niet heb ontdekt :stupid

Reviews bij elkaar?

Reviews bij elkaar?

hier op het forum zijn een aantal mensen al erg druk bezig geweest met revieuws schrijven.

ze staan alleen wat door elkaar... zo vond ik een E-MU 1616m revieuw, een SEMTEX revieuw (met een plaatje op de voorpagina :confused: )

is het niet handig om een topic "reviews te maken zodat iedereen ze makkelijk kan vinden en kan posten, als het goed is scheelt dit later ook vragen als: "ik kan voor .... euro een roland .... kopen, is dat nou een goed ding?" het antwoord staat dan namelijk al op het forum.

bliepbliep

zoek precies hetzelfde. Maar de link slaat dood?
Wil graag wat revieuws lezen/schrijven.
Dank U.

Review sectie

Review sectie

Misschien is een Review sectie een leuk idee voor het forum? Hier kunnen gebruikers reviews plaatsen van hun gear, software, et cetera.

Ik meen dat er al zoiets bestaat/bestond.. :erm:

Yep en dat was een ongekend succes.

Voornamelijk omdat je eenmaal geplaatste reviews niet meer kon updaten, er geen rich text werd geaccepteerd, en omdat er maar 1 review per apparaat mogelijk was; het leek me dat daar een doorgehackt woordenboek voor werd gebruikt.

Nu is het zo dat we de forumsoftware zodanig schoon proberen te houden en officiële plugins proberen te gebruiken zodat een upgrade geen issues meer oplevert, dus als daar een vBulletin module voor is...

Okee, reviews gaan op de wensenlijst als er inderdaad animo voor is.

Ik heb overigens nog geen kant-en-klare modules voor onze forumsoftware gezien en inderdaad: custom hacks willen we heel graag vermijden :)

Is het niet een idee dit in de Wiki erbij te pakken? Dat je naast de harde info over een synthesizer ook reviews kan onderbrengen (en evt. geluidsfragmenten?); waarbij je natuurlijk wel een duidelijke scheiding tussen algemene informatie en review moet aanbrengen.

Dan heb je alles wat je zou willen weten over 1 synthesizer handig bij elkaar.

Back