Hooihuis
Acta est fabula
Ik wil het (vaste) netsnoer vervangen van mijn Pro One, omdat daar nu een hele korte aanzit waar ik niet mee uit de voeten kan. Ik schaam mij een beetje om het te moeten zeggen bij zo'n simpel klusje, maar ik loop tegen een probleem op 
Het snoer zit "klem" door een plastic onderdeeltje in de metalen achterwand van de synth. Ik heb deze dingen (zie foto's) uiteraard wel eens eerder gezien, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik het oude snoer kan verwijderen zonder het stuk te knippen. Kan dit eigenlijk wel en zo ja, hoe? Kan het plastic "klemmetje" op de een of andere manier geopend worden en kan het ook opnieuw worden gebruikt voor het nieuwe snoer? Ik heb wel wat geprobeerd te rommelen, maar het lukt niet echt (en nee, die kras zat er al
)
Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe dit het beste is op te lossen, zodat ik weer even verder kan. En ik hoop ook dat deze vraag niet al te stom is
Alvast bedankt!

Het snoer zit "klem" door een plastic onderdeeltje in de metalen achterwand van de synth. Ik heb deze dingen (zie foto's) uiteraard wel eens eerder gezien, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik het oude snoer kan verwijderen zonder het stuk te knippen. Kan dit eigenlijk wel en zo ja, hoe? Kan het plastic "klemmetje" op de een of andere manier geopend worden en kan het ook opnieuw worden gebruikt voor het nieuwe snoer? Ik heb wel wat geprobeerd te rommelen, maar het lukt niet echt (en nee, die kras zat er al
)Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe dit het beste is op te lossen, zodat ik weer even verder kan. En ik hoop ook dat deze vraag niet al te stom is
Alvast bedankt!