Vette shit Ouwe!!

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Jaja... de track ovuleert :D

De groove wordt vetter en vetter (althans vind ik) :okdan:

Last edited by a moderator:
Jaja... de track ovuleert :D

De groove wordt vetter en vetter (althans vind ik) :okdan:

Als je 'm gaat loopen misschien.. duurt nog geen halve minuut.. en daar kan ik wel mee leven :D

Niet echt iets bijzonders, vinnik

gaat je track dalijk ook nog menstrueren? Beetje lopen PMS'en enzo...

Ik vind je track met sprongen vooruit gaan....ik herkende m niet eens meer...

Niks bijzonders......pling pling plang plang plong....voel me weer in 1990.

heb jij dit gemaakt!? :confused:

Ja, en alles is (V)A, zit geen sample in :D

Zal vanavond eens verder aan de track gaan werken, dit was alleen maar even de track bijschaven en de basslline aanpassen.

Ik vind de groove nu i.i.g. vet en ga zeker door om hier een track uit te bouwen. Bedankt voor de feedback ieder.

het klinkt als zooooveeel andere nummers, niet erg origineel (no offence)

beter als dat andere nummer maar er mag wel iets meer gerommel in het laag, kick ietsje meer naar voren en met een oompf staartje zou leuk zijn.....

Ja toch :D

Helemaal happy met deze groove :okdan: :verkoght:

je moet opassen dat je het niet beschouwt als iets wat het zou kunnen worden allemaal he, maar wat het is.. dan komt alles goed

kun je nog korter?

vergeet ook niet dat de muziek dat je namaakt ooit nog uitgevonden is geweest door mensen die iets origineler waren

No offence, maar iedere noot in dit loopje komt uit m'n idee en is geen poging tot het kopieren van referentienummers. :D ik kon het snippet topic niet vinden, vandaar dat ik hem even hier had neergezet

klinkt als ieder ander nummer vind ik op zich wel een grappige opmerking
voor mij is dit gewoon voortgang uit gepiel, wat voor mijn gevoel langzaam samenkomt tot hetgene wat ik voor ogen heb.

Maar goed, ieder moet z'n ding doen en dit is het mijne. Ik blijf gewoon lekker m'n "voortgang" posten voor de mensen die interesse hebben. En wordt de uitkomst gezien als een 13 in dozijn jaren 90 plaat...... ?!? couldn't care less :okdan: want dan is het namelijk nog steeds mijn ding ;)

Oh ja... mensen die klagen over het laag? koop eens goede monitoren (of een sub) :duivels:

Peace! :luv:

Niks bijzonders......pling pling plang plang plong....voel me weer in 1990.

jij bent trouwens ook wel grappig, luister net op je myspace.......:D

Vond ik nog niet zo DEN DE REND DEN DE REN......:okdan:

Trackje begint gestalte te krijgen

Trackje begint gestalte te krijgen

voor de mensen die de snippet te kort vonden, de vooruitgang van vanavond:

1. Arrangement langzaam aan gaan opbouwen
2. Mix bijgewerkt
3 Pro53 whoosh effect gemaakt (leuke triplet LFO > terungwerk om dat goed te krijgen)

verder nog niet al te veel wezen spelen met filters e.d. maar dat komt de volgende keer weer.

Klinkt goed!

Back