Twee ambient/techno trackies

Maaktie gewoon stiekum mooie muziek.
Tsss. N schande.

[Edit]Erg fijn, deze ga ik morgen maar even over fatsoenlijke speakers luisteren :) [/Edit]

Mooi :)
Lekker subbassJE zit in 't eerste nr.. alles trilde hier los :D

Vind 't allemaal lekker helder klinken en zeker nr. 1 vind ik wel een lekker nrtje (twijfel een KLEIN beetje of ik de subbass niet iets TE veel van t goeie vind..).
Nr. 2 vind ik zelf wat minder, maar dat gaat om 't nummer zelf en niet om de kwaliteit.

aha, dus zo klinkt hij dus eigenlijk! Veel beter dan met een yamaha-keyboard op volumestandje 11 de achtergrond ;) Track 1 is mooi sfeervol, om bij weg te dromen. Beetje meer ambient dan techno wat mij betreft. Track 2 vind ik ook wat minder dan de eerste.

Bedankt voor de reactie mannen! :okdan:
De subbass in de eerste track komt uit de se1x, ik wou iets lekker warms op de achtergrond....:D

Hier niet.. Doen 't allebei nog.

idd ze doen het wel, mooi hoor de 1e.
lekkere hihats ook.

lekker stereo de 2e :)

nr 1 erg mooie sfeer, hoewel ik die simpele 4/4 basdrum een beetje te simpel vind, ritmisch gesproken mag er wel wat meer mee gebeuren.

2 is ook leuk trouwens maar een beetje onduidelijk waar hij naar toe gaat, echt een eigen stijl, kan je ook zeggen.

Maar goed, ik zet ze beide in mijn mapje :dj:

nr 1 erg mooie sfeer, hoewel ik die simpele 4/4 basdrum een beetje te simpel vind, ritmisch gesproken mag er wel wat meer mee gebeuren.
Dank je. Ik heb verschillende dingen met de bassdrum geprobeerd, maar de energie ging snel verloren. Met 4/4 blijft er nog een beetje een drive in. Variatie in het ritme is een goed punt, dat hoor ik vaker over mijn tracks...

Maar goed, ik zet ze beide in mijn mapje :dj:
:okdan:

Ik vond alletwee de tracks wel lekker klinken. Als basisidee is het leuk maar wat gaat er verder mee gebeuren? Ik krijg zin om mijn SPD-S te pakken en een beetje mee te rossen ; )

Ik denk dat ik bij This one should cheer you up nog wat sampletjes er bij plak, maar verder doe ik er niet zo veel meer aan. Maar als je een remixje wilt maken...:)

De eerste track vind ik erg prettig. Komen de drums uit de NM? Begin van track 2 roept bij mij wat op van de bijgeluiden in de wat diepere Massive Attack nummers maar zet niet door, een beetje geforceert zeg maar.

De drumgeluiden komen gedeeltelijk uit de NM, de rest is een 808 kitje uit de ESI2000 (gesamplet van jou oude 808 ;) ) Bedankt voor het luisteren wederom!

Back